Duramax Vanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Bomber#1, 3.5.2014.

  1. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Onko näissä valojutuis jotain vuosimalli juttui, kun 2001 excursionin sai päivittää takasin dot valoille ja heittää puskaa ne leikaten/liimaten räpellys valot ??
     
  2. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Samanlainen Savana 2007 LLY-Duramaxilla tuli nyt sitten hommattua ja joo erikoisia yhdistelmiä varustelun suhteen. Kuten alkuperäiset sähkösäätöiset nahkaistuimet, mutta jälkiasennetut sähkölasit ja manuaalipeilin säädöt? :eek:

    Aika laiskalta tuntuu tolleen vakiona, mitäs sille kannattais teidän mielestä tehdä?
    Ajattelin käydä hankkimassa alkuun tuolta http://www.dtech.fi/viritys tollasen http://www.bullydog.com/product.php?ID=452 kikkareen...
     
  3. voittol

    voittol 2nd gear

    Eikö sillä lailliseen 80 vauhtiin kuitenkin pääse ?
     
  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Joo ja periaatteessa jenkitkin liikkuis eteenpäin ihan hyvin vain kolmipyttyisillä Suzukin moottoreilla... :odroll:
     
  5. CDV62

    CDV62 Gearhead

    Onko kukaan muuten rassannut ilmastoinnin tippaveden poistoa auki näistä vehkeistä?

    Oma valuttelee vettä vielä pitkään sammuttamisen jälkeenkin joten olettaisin veden poiston olevan tukkeessa.

    Ei vaan käsikopelolla löydy mitään rassattavaa ilmavaihto boxin pohjasta. Eli jos jollain olisi antaa tarkempia kordinaatteja mistä rassata, niin olisin kiitollinen.
     
  6. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Tollasen kommentin bongasin tuolta duramax pikappi viestiketjusta, en tajunnutkaan että noi pikkiksetkin on noin painavia?
    Aika asiallisia kiihtyvyyslukemia kuorma-autolle, mihin ei ole muutettu kuin softa ja putkisto.
     
  7. Loukku

    Loukku 3rd gear


    Käväsin huvinvuoksi suljetulla alueella kellottamassa ton -06 LLY Expressin kulkua ja tuloksena oli noin 10.5s 0-100 km/h. Painoa oli suunnilleen 3000 kg. Ja auton pitäis olla vakio.

    Vois kokeilla vielä ton LMM:n. :poff:
     
  8. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead


    Mielenkiintoista, sillä kävin just hakemassa tollasen

    [​IMG]
    Bully Dog softaboxin tuolta: http://www.dtech.fi
    650€ ja tankki muuttui moottorin luonteeltaan ihan toisenlaiseksi extreme-ohjelmalla? Kiihdyttäessä kestää hetken et laite rupee ahtaa ja sen jälkeen kaikki irralliset tavarat tulee kojetaulun lokeroista syliin? :rotfl:
    Onko kenelläkään mitään hajua mitä noi vakiona ahtaa, nyt näyttäis tolla extreme ohjelmalla parhaimmillaan käyvän 1,79barissa?
     
  9. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    No eiks toi näytä ne paineet vaikka laitat vakioasetukset hetkeksi takas ja testaat?
     
  10. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Täytyypä tutkia jos onnistuis?
    Onko MaxDuralla muuten tietoa että ahdistaako duramaxikoneissa toi alkupään orkkiskatti ja putkisto?
     
  11. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Noissa vaneissa eniten taitaa ahdistaa toi vaihteisto. Luulisin ettei tarvi välttämättä tehdä putkistolle mitään, ellei äänien takia halua.
     
  12. voittol

    voittol 2nd gear

    700 kilsaa eilen ajettiin , kulutus maantiellä nyt ilman kärriä oli 12,5 litraa , , tulihan tuota "muutama" ohituskin matkalla suoritettua, en vaan osaa tuota susukiin millään verrata , tai sitten takapuoli tyno on tosi ruosteessa ? No leikki leikkinä kyllä noi uudet susukin pikku-autot varmaan yhtä hyvin kulkee , ja moni muukin merkki , ittelle vaan on tullut tuohon turamaksi vaniin sellanen riippuvuus suhde , että harmittaa , kun sen joutuu taas talvilevolla panemaan !
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Jep, toi softaboxi (no power asennossa) nosti paineet parhaimmillaan 1,37baariin...
     
  14. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    0-100km/h video: https://www.facebook.com/video.php?v=70 ... tif_t=like
     
  15. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Performance asetuksessa 1.51bar...
     
  16. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Mitä vahvistuksia tolla vanin askille voi tarvittaessa tehdä ja mitä se sen jälkeen pitäis kestää?
    Eiks joku musta duramax vani paukutellu viime keväänä stripillä jotain 13-14s. aikoja ja 170km/h loppareita?
     
  17. Gerball

    Gerball Gearhead

  18. voittol

    voittol 2nd gear

    Ei pantukkaan autoo viälä talvilevolle , ajettiin yksi lenkki, mietin noita talvi ominaisuuksia lähinnä lämppäriä , minkälainen näissä thermostaatti, onko perinteinen messinkihaitari, kannattaako vaihtaa kun oman lämpömittarin mukaan n.70 c astetta eli 40 ja 100 puolessa välissä? Kuinka muilla tuo lämpiämis nopeus ,saapi ajaa reilusti yli 10 km ennenkun tuo 70 saavutettu , eilen ulkona n. 14-15 pakkasta sai olla lämmönsäätö jo täysillä , ohjaamo on takaoviin asti avointa eli kuutioitakin kyllä on. Onko turvallista tehdä maskinpeitto vai meneekö ropelli heti mutkalle ?
     
  19. kojo

    kojo Gearhead

    Normaalia kylmempänähän toi käy, vaiha ny ne termostaatit ennenkuin alat viritellä mitään patentteja
     
  20. turismo

    turismo 1st gear

    mitä näistä vehkeistä kannattaa tsekata ostaessa tällaista?
    vai päteekö samat mitä vanhaan kanttikoppaankin?
     

Kerro tästä muillekin!