1938/1939 Ford Fordor korin mittoja + muista peltitöistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja J.J. Laakso, 30.9.2014.

  1. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Kävin tuossa jo nuo kaikki koosteet läpi ja selasin googlen päästä päähän, mutta korimittoja ko. vehkeeseen en mistään löytänyt.

    Eli olisiko jollain '38-'39 neliovee ilman sisustuksia sillai, että pääsis ottamaan hieman mittoja, tai jos kovin kaukana Pirkanmaalta katsoen niin toimis mittamiehenä mun puolesta?

    Ja onko kukaan törmännyt missään lattiapeltien piirustuksiin, mittakuviin tai sapluunoihin, nuo kun eivät kovin kummoisilta itsevalmistettavilta vaikuta ja hinnat niissä on silti ihan "törkeitä"...

    Lisäksi miten/mistä olette ottaneet ovien pohjien muodot/mitat, ne kun on kaikista ovista täysin hävinneet? Vai pitäiskö vaan ostaa suosilla etuovien korjauspalat (niitä kun saa) ja "kopiois" takaoviin?
     
  2. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Valmis lattia jostain rungollisesta "elintenluovuttajasta"...ja se runkokin, ainakin etupää?
     
  3. steelbar

    steelbar 1st gear

    Moi, Olen hitsaillut paljon klassikkoja. Viimeksi Rahkosen Chrysler Zephyr -47. Omaan rodiin tein kokonaan uuden lattian ja ovien alaosat 20cm suorasta pellistä. Taito hyppysissä. Nyt olis talvella aikaa tehdä vaikka tollanen. nSoittele 040-5617427 Orimattila/Artjärvi Texas-Arska
     
  4. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Taitoa jonkun verran itselläkin, pienet infot vaan puuttuu :) Niin ja kiitos yv:llä lähestyneille, eiköhän tääkin tästä kun saa vaan tallin valmiiksi...
     
  5. 3830

    3830 Gearhead

    Morjens.

    Mulla on kyllä verhoilu paikoillaan, mutta eihän nuo nyt kovin tiukalla ole ovissa kiinni. Eli kyllä voi tulla mittailemaan meikäläisen 38 Deluxe Fordorista ovien alahelmojen muotoilua (saattaapi olla jopa hitsaamattomat, eli tehtaan mitoissa).

    Masiina on vantaalla vielä jonkin aikaa kunnes siirtyy talvisäilöön. Tosin nykyinenkin paikka on ahdas ilman lämmitystä, mutta jos ei sada, niin saahan sen ajettua ulos niin mahtuu pyörimään ympärillä.

    Antti B
    nollaneljänolla 51768kaksseitsemän
     
  6. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Olisko laittaa kuvaa Chrysler Zephyristä. Mulle ihan outo laite! :eek:
     
  7. Ilari

    Ilari Gearhead

    http://spotandshoot.com/automotive-reto ... er_zephyr/

    Heh, on varmasti Lincolnista kyse, mutta piruuttaan kokeilin mitä kuukkelilla löytyy.


     

Kerro tästä muillekin!