Cutlass -80

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja newpo62, 13.11.2014.

  1. newpo62

    newpo62 1st gear

    Olisiko kellään käytännön kokemusta , tuonne virtalukolle tulevista piuhojen määrästä/ väreistä . Yritän päästä tuosta nappi startista eroon. Mittaristoon ei nimittäin nyt syty mitään valoja (starttaa kuitenkin napista ), kun kääntää avaimesta virrat päälle . Latauksen yms valot syttyvät vasta , kun kääntää avainta ns yli .
    Napille tulee 3 piuhaa.
     
  2. newpo62

    newpo62 1st gear

    Nyt olisi kattoverhoilukin paikallaan.

    [​IMG]

    Kuskin penkin joutui irroittamaan korjausta varten, tuli houkutus kurkistaa maton alle . Ei pahoja ylläreitä löytynyt.
    Ja kyllä se hopea on ollu alkujaan.
    [​IMG]
     
  3. newpo62

    newpo62 1st gear

    Mielessä pyörii saada tuota käyntiääntä, hiukan katu uskottavammaksi . Taitaa olla siis vakio tuo putkisto, kuskin puolen putki tulee vänkärin sarjan lähtöön .
    Aika ahtaalle näyttää , mielessä pyörii peltisarjat . Ilolla ottaisin vastaan tietoa, saako tuosta koneesta pulttaa kiinni osilla irti enemmän tehoa? Vai meneekö eurot pelkkiin ääniin :) Tarkoitus ei ole aukaista konetta suuremmin.
    Otin kuvat lohkon ja kansien numeroista .

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. newpo62

    newpo62 1st gear

    Jos sattuu olemaan purkuautossa jollakin sama kangaan kuosi, niin ostaisin palaisen penkin korjaukseen.
    Ei viitsi rueta koko sisustaa tekemään penkin repeämän takia.
    Kuva eka sivulla
     
  5. newpo62

    newpo62 1st gear

    Osaako joku sanoa mitkä nämä vanteet on merkiltään? Tiedän että näyttää centerlineltä , mutta onko nämä kopiot yms. ?

    [​IMG]
     
  6. ftms

    ftms Gearhead

    keskikupin ja vanteen muodon perusteella vaikuttaisi American Racing ilta...
     
  7. G20

    G20 Gearhead

    SEC valmistaja ja malli Vision, SEC lukee keskikupissa, Autotek noita joskus myi. Noitahan on useita eri versioita jotka enemmän tai vähemmän muistuttaa toisiaan. Centerlinet tunnistaa kyllä helposti jo keveydestä.
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

     
  9. newpo62

    newpo62 1st gear

    Laitoin viestiä
     
  10. newpo62

    newpo62 1st gear

    vin koodin viides symboli on H, eli vissiinkin diesel alunperin ? Otteessa koneen koko 4990, ja pellin alla 350 . Mitenkähän vaikeaksi tuo menee jos siihen sattus insinööri puuttumaan ? Onpahan tuo noin katsastettu ties mistä saakka.
     
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    Eipä siinä oo muuta jos ei joku "käräytä" tai inssillä liikaa mielenkiintoo? Ajelee vaan ja kahtelloo :wink: onko tota mallia saanu isommalla motolla kuin 305? Jos on ni muutostaa paperit paikkaansa pitäviksi ku jarrujen pitäs ainaki riittää diiselin takia?
     
  12. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    350 diiseli nyt ainakin :)
     
  13. newpo62

    newpo62 1st gear

    Maton pesu oli suorastaan jäätävä..


    [​IMG]
     
  14. ZZtopi

    ZZtopi 1st gear

    Tätä tuli nettiautosta kuolattua, varsin maukas laitos! Itseltä löytyy myös '80 cutlass calais tallista..
     
  15. newpo62

    newpo62 1st gear

    Hyvä tietää , voinkin pommittaa sinua kaikella tietämättömyydelläni :)
    Tuohon virtalukolle menevien piuhojen määrä/ väritys kiinnostaisi .
     
  16. ZZtopi

    ZZtopi 1st gear

    [​IMG]
    Tuollainen paketti itellä menee, en pidemmälle ole purkanut joten tarkemmin en osaa sanoa mitkä menee lukolle noista.
     
  17. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Nuo näyttäisi äkkiseltään vilkkukytkimen johdoilta.. Ainakin väreistä päätellen. Virtalukon sähköosahan on tuon ikäisissä gm tuotteissa siellä alhaalla noin kuskin nilkankohdalla rattiputken päällä ja sitä käytetään virtalukosta tulevalla pitkällä metallitangolla. Pitkien vaihtokytkin on myös siellä samassa paikassa ja sitäkin käytetään tangolla, sitä ei pidä sekoittaa virtalukonpohjaan.. Muistaakseni tässä topicin autossa oli vedetty akulta suoravirta napille ja siitä startille. Olisikos ollut niin että alkper startin heräte oli vaan irti startista, tai sitten sekin oli kiinni tän napin johdonkanssa samanliittimen alla. Todnäk vika virtalukon pohjassa, sen asennonsäädössä tai käynnistyksenesto kytkimessä mikä sijaitsee myös siellä rattiputkenpäällä melko alhaalla. Sitä liikuttaa se rattiputken kuoren pyörivä osa joka liikkuu kun liikutat lattiasifteriä. Alkuperäinen startin herätejohto on violetti, tarkista että onko kiinni startissa..
     
  18. newpo62

    newpo62 1st gear

    Ok , minua ihmetyttää miksi napilla on 3 johtoa ? kun kuitenkin avaimesta laitetaan ensin virrat päälle.Pitää tutkia asiaa.
     
  19. Visa

    Visa Gearhead

    Varmaan on laitettu kolmas piuha antamaan puolalle virtaa startin ajaksi.. Joo joskus törmännyt vastaavaan tapaukseen.
     
  20. newpo62

    newpo62 1st gear

    On siihen saatu sen kokoiset ämyrit , että hattuhylly on saatu katkastua 3 osaan . Jesarin avulla jos saisi pysymään nipussa sen aikaa , että pääsee liimaamaan tuki kartonkia taakse . Jos ei olisi muotoon painettu , niin olisin tehnyt uuden rungon.

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!