Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    20.12 lauantaina lipui Villähteellä -56 ?? Caddy Orimattilaa kohti.Patinoitunut ulkokuori ja kattokin lähempänä maata kun tehtaalta lähtiessä.Komeuden päällä muutaman sentin lumikerros.Aiheutti kropassa kuumia aaltoja...
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joulupukki ajo suvantosillalla vastaan punasella kasari-firebirdillä aattoiltana :D
     
  3. 1320

    1320 Gearhead

    Tiistaina tuli Stadissa vastaan punainen Jeep Wagoneer. Näytti melkoisen siistikuntoiselta yksilöltä ainakin tuollaisella nopealla vilkaisulla.

    Myöhemmin vielä vihertävä 3 Gen Firebird Tikkurilassa tuossa kohdassa. Itse olin mutsin kuskina ja juuri tulin tuolta Lidlin ovista pihalle taittelemaan Vania parkkipaikalla.

    Tänään valkoinen Dodge Ram Dually myöskin Tikkurilassa. Todella massiivisennäköinen laitos kun oli tosiaan paripyörillä ja olisko ollut vielä CrewCab... Tuon lähettyvillä tuntui siltä etten mä nyt niin isolla autolla ajanutkaan. :lol:
     
  4. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Valkoinen? Sellaisen olen itse pari kertaa nähnyt Herttoniemi-Viikki -sektorilla ja muistaakseni joku muu on täällä ilmeisesti samasta yksilöstä maininnut myös aikaisemmin.
     
  5. Substitute

    Substitute Gearhead

    Vihtavuoren ST1:llä Jouluaattona orkkiskuntoinen '70 hujakoilla tai jotain erityisen kaunis vihreä Dodge Dart 4D.
    Samalla huoltiksella muutama päivä aikaisemmin oranssi/musta Chevy Vani jossa eturekkari vinossa.
     
  6. Tero59

    Tero59 3rd gear

    Nyt on ollut joulun aikaan niin hienot ajoilmat että luulis monenkin harrastajan ajelleen mr-autoilla. Mekin ollaan pöristelty jo kolmena päivänä peräjälkeen 64 Bel-Airilla ja otettu hienoja talvikuvia 8)
     
  7. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Eilen illalla 22-23 välillä tuli Keravalla vastaan keltanen chevy pikkis korotettuna.
     
  8. XJR

    XJR 3rd gear

    Ei ihan tuore havainto, mutta Ferrari Enzo Aamuruskontiellä. Siinä sitä ihmeteltiin kun automyyjä kävi polkaisemassa ennen siirtoa rajan tuolle puolen...ostaja jo kuulemma odotti kovasti.
     
  9. *mape*

    *mape* 1st gear

    Taisin bongata kyseisen auton aattona iltapvällä Sanomalan nurkilla.
    Lunta pyrytti niin, ettei eteensä nähny, mut mieltä lämmitti kun moisen näki liikenteessä :D
     
  10. Tero59

    Tero59 3rd gear

    Samma peli - ei haitannu lumituiskukaan 8) kun on Suomipeli niin ei tainnu olla - eikä vika - lumituisku jonka beltsu koki.... ajoa vartenhan nuo on tehty ja voin kertoa et on hauska ajaa ja fiilistellä talvella kun odotellaan kesää !!
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mä oon kans samaa mieltä että kyllä auto on ajamista varten. Sen verran omia harrasteautojani säästelen että suolakelit jätän suosiosta väliin... Pieni lumituisku puolestaan ei menoa haittaa, muistaa vaan koputella enimmät pois ennenku pistää takasin talliin. :lol:

    Ei oo museoauto, mutta 59 merkuri otettiin viime viikolla ajoon kirkastamaan synkkää talvea, saa nyt hetken ollakin liikenteessä.

    On sinne kevääseen vaan aina niin pitkä aika...
     
  12. *mape*

    *mape* 1st gear

    TOSI Suami-peli =)
    Ei meinannu käyttökikkareella nähä eteensä, ni yks'kaks on letukka siel maisemissa- BUENO ;)
     
  13. juha745

    juha745 Gearhead

    Jos Jyväskylän seudulla tulee liikenteessä vastaan yksinäinen 15" Baby Moon kapseli, niin saa ilmoitella minulle. Käyttökustomini kaipailisi sitä kovasti :cry: !
    Tippunut jossain Keljonkangas-Kuokkala-Seppälä-Palokka-välillä.

    (En nyt alkanut omaa aihetta yhden kapselin takia tekemään, eli jos tämä viesti on väärällä alueella, niin ylläpito poistakoon, pahoittelen häiriötä :lol: ...)
     
  14. laakkius

    laakkius Gearhead

    Toissapäivänä mikkelissä sininen ranchero tuli vastaan... :)
     
  15. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Otettuja talvikuvia voisi vaikka tuonne Päivän autokuva-topickiin ilmestyä piristämään muitakin palstalaisia. :wink:
     
  16. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Laita tai laitata facebookkiin sopivalle osastolle ilmoitus tosta kadoksissa olevasta niin vois löytyäkkin ja pyydä jotakin joka säännöllisesti siellä ramppaa kattelemaan josko tulis jossain vastaan
     
  17. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear

    Eilen 73 newport hyvinkäällä, pääsin jopa kyytiinkin :D
     
  18. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Värtsilässä tankilla 80-luvun Ford F-150, "yllättäen" tuplatankilla. Kaksi luukkua oli lokarin vieressä ja tankkaus kesti pitkään.
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Mitä kysellyt niin ne luukut molemmat menee siihen samaan tankkiin :eek:

    Koskaan tosin en ole itse päässyt sitä todistamaan :-?
     
  20. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Kahta erilaista tankkia noihin näkyy saavan. Saisipa letukkaankin isomman tankin. Tai saahan k-a:han lämmittimelle oman 80l tankin laillisesti.
     

Kerro tästä muillekin!