Dodge 56 2dsedan D-500s Highwaypatrol kuvia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja challenger340, 10.2.2011.

  1. Forwardlook

    Forwardlook Gearhead

    Hi-Lo puuttuu? Tata arsyttavaa eurooppalaista aanta ei koskaan hyvaksytty esimerkiksi Californiassa halytysajoneuvoihin sen tehottomuuden vuoksi. Tuollainen kaiutin joka CHP Polara STW:ssa nakyy oli hiljan listattuna eBayssa, tosin moottoripyorakaiuttimena. Malli on TS-24, vaikeampi loytaa kuin tuo itse sireeni.
     
  2. challenger340

    challenger340 3rd gear

    jep jep..joo mut oon joskus nähny kuvat oisko ollu 68 HEMI charger poliisi auto semoinen ois hieno kun on riitävän ripeä ilman et joku viritys paja on rakentanu poliisi voimille kiini otto autoksi. 8) kunnon kilpuriksi..
     
  3. Forwardlook

    Forwardlook Gearhead

  4. challenger340

    challenger340 3rd gear

    onha noi ok..mut tykkään enemän muskeli autoista.. ja jos uudempi poliisi auto..nii saksan poliisien joku ex tulpa turbo porsche 911 pajan tekele esim RUF ois ehkä aikas retee.. :D
     
  5. BuickS

    BuickS Gearhead

  6. challenger340

    challenger340 3rd gear

  7. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Noooh..ei tää nyt mulle ole elämän ja kuoleman kysymys.Muisti petti summan kanssa koska siitä on niin vitusti jo aikaa,kun sen Kimin liikkeessä näin myytävänä.Halpa se oli joka tapauksessa,mutta euron nami on kallis,jos ei oo kun 10 senttiä lompakon pohjalla.Ja silloin ei ollut edes sitä 5 senttiä,kun olin just muutamaa päivää aikaisemmin tehnyt edellisen hankinnan.
     
  8. challenger340

    challenger340 3rd gear

    joo sama matti täälkin on kukarossa normaalisti.. ja yleensä aina.. 8)
     
  9. challenger340

    challenger340 3rd gear

    joo toisella ei varmaa ollu ikinä ees ollu koko konetta.. :( ja yhestä rojektista en tiiä on onko yhen välitäjän kaveri saanu ostettua sitä vai onko taas vaa aprillia.. kun haluaisin just oikean koneen siihen.. 8)
     
  10. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

  11. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Pari kuvaa otsikon autosta. Toinen on otettu California Highway Patrollin pihalta ja toinen kotimaasta 1993 suvena.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Moro..taas 2 hyvää kuvaa ..toinen mulla olikin joka on street/race lehdestä.. muistaakseen.. tak..
     
  13. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Joo, toinen noista olikin siinä Street Racessa. Artikkelin tekijä unohti vaan palauttaa noi originaalit kuvat. Lehtiä tosin tuli 2 kpl. Toinen jäi muistaakseni autoon ja vissiin Haynesin korjausopaskin.
     
  14. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Tak..joo toinen on varmaa viekin kuskin penkin alla sain Popsilta sen matkaan..juttu vähä vaikutti et raporteri oli vähä maustanu pikkusen esim usassa täys entisöity poliisiajoneuvo.. ei kai se ole täys entisöity?? kun musta se vaan vaikutaa aika vähän ajetulta autolta.. mut eipä ne montaa vuotta ollukaa virka käytössä kun päätyivät myyntiin ja priimat ja harvinaisemat jollekin keräiliälle..jne.. ainiin sen taka MR kilven takana on orkis keltamusta kilpi.. pitää taas ruveta metsästää sitä konetta kun saa noita muita jenkejä tehtyä valmiiksi.. kun sillä vaa kasvaa arvo ja kun on sisä tiloissa nii ei mee mikskää.. kyl se jossai vaihessa laitetaa takas ajoon.. :D
     
  15. challenger340

    challenger340 3rd gear

  16. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Re:

    Toi Mun auto on D-500s sarjaa Eli lyhennys Dodge Daytona 500 special 2 Doorsedan.
     
  17. fe390

    fe390 Gearhead

    Minulla on vanha Ruotsalainen lehti jonka uutisessa on kuva rosvojen pakoautona olleesta D-500 Dodgesta.
     
  18. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Siis 1956 dodge D-500 oikea että ei ole Dodge Coronet D-500 joka tarkoittaa vain varustelu pakettia kun saivat myytyä ennemän moisella optian paketilla kun oli sen ajan mittapuun mukaan sporttisempi..=) Ja aito D-500 oli taas kilpaauto ja jos oli s tunnus niin tarkoitti special versiota ja tässä tapauksessa poliisiautoa. mutta D-500 ja D-500s ja olikohan vie D-500 1 olivat täys kilpa autoja tai modifoituja siviiliin ja tehtiin vain muutamia kaikkia yhteensä..
    ja en ihmetelis vaik ruotsissa ois ollu moinen Nasscar kun on siellä aitoja ac cobriakin ollu ym ym ym.. mutta jos sulla on se artikeli niin oishan se hauska nähdä vaikka ois muukin vuosimalli.. =)
    Erikoinen pakoauto..=)
     
  19. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Niin noi kaikki kilpurit tietysti olivat 2dsedaita turvalisuuden takia. ja tunnistaa ruutulipuista ja tietysti titlestakin ym..
     
  20. fe390

    fe390 Gearhead

    challenger340 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!