Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Meillä ainekin oli kaksi ihan erillistä tankkia Fordissa. Tais mennä joku reilu 160litraa siihen versioon. Jotain kolmi tankkisiakin on olemassa mut niistä en kyl tiijä sen tarkemmin kun et Fordilla moiseen meni yli 200litraa...
     
  2. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään puolilta päivin Viialan S-Marketin parkkiksella:

    [​IMG]
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Pitäny Siperian oloihin sopivat kulkupelit kaivaa taas esille.
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Jups, -21 näytti päivällä mittari.
    Käsittääkseni tuo laite liikkuu tuollapäin ympäri vuoden kelistä riippumatta.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^ Niin liikkuu. Mä oon tossa paikassa jutellu sen gubben kanssa. On kuulemma hyvä peli. Ainaki se on vitun ruma.
     
  6. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kyllä Volgalla mielummin luisuttelis kuin näillä nykyajan ufoilla.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Niinpä.Viime viikolla kajaanissa näin kauppakadun alkupäässä parkissa jonkun 40-50 luvun taitteen hienon sedani jenkin loistavassa ajan patinassa,mutta oli kiire fysioterapialle ettei ehtinyt pysähtyä ja tunnistaa.Hienoa oli kun joku noin 80v mummo jäi sitä ihastelemaan koiransa kanssa.:)
     
  8. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Eilen alkuillasta Hirvaskankaan aapeeceellä, hinurin lavalla hieno-50 Buick Roadmaster.
    Terveisiä Ylivieskan suuntaan 8)
     
  9. Capri 69

    Capri 69 Gearhead

    Lopunajan merkkejä havaittu, eli viimeinen päivä edellistä vuotta musta Buick - kaiketi 49 mallinen 5 tiellä.
     
  10. MAZA96

    MAZA96 1st gear

    Hennalan Nesteen pihassa sininen helkutin Nätti '69 Chevy Nova nastakumeilla sekä hyvinki alkuperäis kuntonen ja siisti Dodge Aspen. 8) Niin ja olihan samaisen Nesteen pihalla vielä VW 412 Variant. :D
     
  11. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Olin eilen vähän retkeilemässä kauempana kotoa ja Kuopioon jouduin. Räntää sato ja mitä ilmeisemmin joku 60luvun puolen välin AVO mopari oli liikenteessä, herras miehet katto alhaalla ajelivat. Ihan en kerenny risteyksessä viereen oisin peukkua näyttäny sen verran oli asenne kohallaan... Iisalmessa vastaan tuli 67 Dodge Polara ht ja illalla Kuopion suuntaan mennessä noin 65 Ford Farmari... Melkonen yllätys oli kyllä tämä autojen paljous tuolla Pohjois-Savossa mut joku ruisinkihan siellä kyl kuulemma tais ollakkin?
     
  12. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kyllä tuli eilen Laikka-avo Furylla kruisailtua reilu 200km.
    Ja et ois ollu ainut peukun näyttäjä :lol:
     
  13. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Perä tuntemus on sen verran huono et en uskaltanu kirjottaa et fury ku ois joku vielä mielensä pahottanu jos veikkaus ois ollu väärä... ;) teil on kyl meininki kohallaan ja komeet karvalakit. Ja minäkö pidin itteäni nyt hurjana kun viikon dartilla talvikelis ajoin. Miulaha on kuitenkin katto ja melkein toimiva lämppärikin...
     
  14. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Farmari Voorti vois olla mun -66 Faikku.Mulla on cruisinki joka päivä,myös talvella :wink: .
     
  15. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kävitkö sinä tallikaverilta hakemassa niitä Dart-palikoita?
     
  16. Qjet

    Qjet 1st gear

    Alkuvuoden ajatusten aurinko keskellä harmaata talvipäivää: Ilmeisesti sama Buick samalla tiellä tänään. Kunnioitusta ja suupieliä ylävireeseen!
     
  17. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Luultavasti se olin minä kun joltain tallilta Dart kampetta kärri kuorman kävin noutamassa. Siulekkin oisin peukkua kyllä oisin näyttäny mut ei yön pimeydessä ois varmaan näkyny. Hienoa kyllä kun näillä vanhoilla autoilla ajetaan. Eipähä nuo teidän tallin kenenkään miehen talvikulkineet olleet ihan mitään tusina kiinanpommi linjaa vaan ihan oikeita amerikan autoja siinä pelkästään näytti olevan lämpenemässä... 8)
     
  18. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Paripäivää takaperin keravalla vani josta oli takaa leikattu katto pois ja tehty lava! Häiriintyneen perverssi laitos.
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Oliko vani vai petukka?


    Niitähän nyt liikkuu jonkin verran ilmeisesti reggaerekka kappaleen myötä



    Mut mitenhän laki sanois jos katkaisisi sivuoven edestä ja taakse koko pitkä lava :eek:
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kesällä bongasin varmaan tuon saman.
    Oli vani ja rosteriset pystyputket :eek:
     

Kerro tästä muillekin!