2.7L Sebring pata "nyppii" kylmänä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja powerblower, 20.12.2014.

  1. powerblower

    powerblower 1st gear

    Kylmänä nyppii tasakaasulla Vm.2005. Kun lämpenee niin loppuu. Joku varmaan tietää mistä kantsii rupee hakee vikaa ekana.
     
  2. SAS

    SAS 1st gear

    Vikakoodien luvusta. Avaimesta off-on kolme kertaa ja koodi tulee matkamittariin.
     
  3. jusku1

    jusku1 3rd gear

    mitä tarkoittaa: "nyppii kylmänä"??
     
  4. powerblower

    powerblower 1st gear

    Siis hieman nykii tasakaasulla ajettaessa kunnes lämpenee.
     
  5. LPV

    LPV 3rd gear

    Kosteutta, eli vettä bensan seassa?
    Kosteutta sytkävehkeissä?
    Lämpöisenäkö ei enää "nypi"?
    Kaikki autot mitä mulla on ollu, tai joilla olen ajanut, on nyppineet talvella kylmänä tavalla tai toisella.
     
  6. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Mullan taasen ei oo nyppiny ykskään auto eikä nypi 2.7 sebringikään. Varmaan kannattaa sytkäpuoltakin tutkailla. Onko tulpat koska vaihdettu?
     

Kerro tästä muillekin!