Löytöjä Maailmalta!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gottlieb, 18.11.2014.

  1. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

    Onpa hieno Hoppa! Eikös tuo ole ollut chattiautossakin, muistaako kukaan paljonko oli hintaa?
     
  2. karra

    karra Double Gearhead

  3. jknR

    jknR Gearhead

    Niin ja viime joulukuussa tuli toi löytö jo linkattua.

    Hieno toi Faroukin Talbot Lago. Harmi ettei löytynyt omasta liiteristä! :D
     
  4. jknR

    jknR Gearhead

    Sävylasit, ip-ruuvit ja rekipultit. Siistii.
     
  5. andreas.

    andreas. 3rd gear

  6. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

  7. 440

    440 Gearhead

  8. 440

    440 Gearhead

  9. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

  10. JnZm

    JnZm Gearhead

  11. 440

    440 Gearhead

  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  13. GeeTeeO

    GeeTeeO Gearhead

  14. esmi

    esmi Gearhead

  15. bootsi

    bootsi Gearhead

  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  17. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

    [​IMG]

    Onko 37.500$ paljon vai vähän moisesta? Työn laatu on ainakin kuvien perusteella aivan eri maailmasta kuin (G)as(S) Monkey Garagen vastaavassa viritelmässä ja taitaa ne speksitkin olla tässä enemmän kohdillaan...http://www.classicdigest.com/cars/chevrolet/c10/25753
     
  18. gto69

    gto69 Gearhead

  19. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    1966 DODGE CHARGER FASTBACK - $3500 Lewisville (DALLAS), TX

    http://dallas.craigslist.org/dal/cto/4896557948.html

    CURRENTLY NOT RUNNING: The engine ran perfectly in the Fury that I pulled it from, so there's nothing wrong with the engine. Currently it is not setup to run due to some missing components the Charger does not have. I do not have the space or funds to continue this project and that is why I regrettably need to sell. Thank you for viewing this post!

    Engine:
    Type: 383 V8 (Engine was removed from a 1970 Plymouth Fury having been recently overhauled with only 2000 miles)
    -Weiand Team G High Rise Intake Manifold
    -Optional standard Dual plane intake manifold
    -Optional HP Heads
    -Holley 650 Carburetor
    -MSD Ignition
    -Dual Electric Radiator Fans
    -2 Optional Radiators, Aluminum or Standard
    -A/c Unit + Condenser
    -Transmission Cooler coil
    -K&N Filter
    -New Fuel Tank
    -New Fuel sending unit
    -New Drive Shaft

    Exterior:
    70% completed
    Sanded off old layers of paint and applied 4 layers to the following portions:
    Hood, engine bay, driver front quarter panel, driver door, driver rear quater panel, trunk lid, trunk base, passenger front quarter panel, passenger rear quarter panel.
    Refinished front grill and headlight assembly grill.
    All trim pieces are accounted for.
    4 New Tires
    Used American Racing Rims (Cragar SS style)

    Interior:
    Removed driver door panel, sanded/repainted door, refinished skin and installed new carpet on door skin.
     
  20. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    En ole mikään Ass Monkey fani mutta oliko niiden c10 jotenkin huonosti rakennettu?Komeampi se ainakin on...
     

Kerro tästä muillekin!