Chevrolet Cheyenne 2wd -88 madallus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Chevyman113, 15.4.2015.

  1. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    Juu, eli tollaisen -88 pickupin madalluksesta olisin kysellyt. Mitenkäs ootte niitä madaltanut? Onko mitään kotikonsteja vai onko se pakko vaihtaa ne olka-akselit, ja vinkkejä kaivataan myös takapäähän, eli lehdet takana, niin miten ootte niitä madaltanut et sais suurinpiirtein samaan tasoon sit sen tiputetun keulan kanssa. Halpoja vinkkejä kiitos 8) en ole ilma-alustaa laittamassa, eikä tekis mieli hirveesti mieli laittaa rahaa kiinni kun muutenkin rotta.. Auto siis :lol:
     
  2. Jampe_

    Jampe_ Gearhead

    Takaahan se tippuu ainakin riipukkeiden vaihdolla? Eteen koittaa lyhyempää jousta jos ei olka-akseleita halua vaihtaa?
     
  3. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    Niin no joo, totta, onko kellään tietoa myykö joku us-parts ym vastaava jenkkivaraosaliike näitä riippuja valmiina vai pitääköhän jostain jousipajalta käydä kyselemässä?
     
  4. Mika.V

    Mika.V Gearhead

  5. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    Kiitos.
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ilmeisesti sinulla on uudempi C/K koppainen C1500 88 - 95 auto, vaiko vanhempi R/V...muuttuu näet juuri tuossa 1988.
    Minulla on edessä toisessa autossa (C1500 Sportside) 2" Bell Tech spindlet ja toisessa (C1500 Fleetside) 2" madaltavat Bell Tech jouset.
    Jälkimmäinen on silti noin tuuman korkeampi, vaikka teoriassa sama madallus.

    Ajoltaan auto on noilla jousilla mukavan jymäkkä kun iskareina vielä Bilstein kaasupumput, samat mitä tehdas on käyttänyt paremmissa alustoissaan...niitä saa Summitilta valmiiksi lyhyempänä madalletulle alustalle.

    Löytyy myös vanhat, ilmeisesti Punkan tekemät etujouset, jotka madaltavat varmaan luokkaa 3 - 4" siten että joustovaraa jää vielä n. 1 1/2"...ne ovat kuitenkin niin jäykät että tuskin siltikään pohjaa...rumat ja ruosteiset, olleet C1500 1991 pikkarissa, joutavat kyllä jos joku tarvitsee.
     
  7. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Jopa täällä suomessa on muutama -87 C-koppanen.

    Fourth generation 1987–1998

    http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_C/K
     
  8. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    Juu 1988 chevrolet cheyenne c1500 fleetside. Tekis mieli nyt täksi kesäksi ihan vaan laikata etujouset ja taakse tehdä latikasta toiset riiput. Laitan sulle yv:tä SPORT TRUCK. Syksyllä/talvella kuitenkin nousee kori pois ja alkaa alustan läpikäyminen ja samalla istuttaa ehostettu 305cid vanhan kutvosen tilalle.
     

Kerro tästä muillekin!