Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. rokapilirepeli

    rokapilirepeli Gearhead

    Tyttäreni 4-vee tarkasteli lähemmin eräs päivä meidän ruosteen kevyesti koristelemaa valianttia ja tokas: Isi, vanhasta autosta on kyllä maali vähä loppunu :)
     
  2. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    eskarilainen tokas yhtenä päivänä: miks meil on jenkkifarmareja eikä normaaleja autoja.
     
  3. mika.p

    mika.p Gearhead

    Mulla ollu hj60 ja hj61 niin on niistä kyllä hyvää sanottavaa, hj60 on voimaton ja vie naftaa mutta ihan ok ajaa ja ei tunnu lelulta mutta hyvä ajettavuus maastossa ja simppeli tekniikka joka ei ota hajoakseen. hj61 paljon enemmän voimaa ja naftaa menee paljon vähemmän, mulla oli 35" renkaat ja 9litraa matkassa alkaa olemaan aika ok kulutus. molemmissa oli lukko akselit joten maastossa liikkuminen oli helppoa, molemmissa myös vinssit joita ei mun ajoilla koskaan tarvinnut.
    Ainoa huono noissa on isot kilsat ja ruoste, nii ja suomen h***ta v***u vero.
     
  4. mika.p

    mika.p Gearhead

    Nii ja aiheeseen liittyen, 5v ihmetteli että miten ikkuna voi aueta näin, aikaisemmin oli 96 omega veivi laseilla ja nyt 97 lumina jossa sähkö lasit ja niitä avatessa oli hämmästys suuri :D miten nää aukee näin, koitappa selittää sähköä lapselle :D
     
  5. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Tossa kävin westendissä oikeesti rahamiehen himassa duunissa dötsillä, jah tyypillä oli tommoi pickup 4X4 GMC pihalla . Sanoin sille , et oot sitten nähny amrikan valon, vai.

    Kaveri sano mulle et ostin uuden museoauton. ajo-ominaisuudet on 70 luvulta. Olin itte 01 ramilla paikalla, tosin RWD mallilla.

    Paskoja ajaa mut hyviä vetää,, tyttären hevoskärryjä. Voimaa on.

    Ajelee vissiin siviilissä porsseilla ja rikkaitten volkkareilla.

    Noh itte ku persaukinen olen ni oon pitäny tota RWD dötsiä aika hyvänä ajella, vaikka vissiin ne nelivedot vasta hurjia ajaa onki.
     
  6. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Eilen lidlin pihalla. Perruuttelin deltaa pois ruudusta ja siin viereises ruudus sai mies pakattua ostokset ja lapsen kyytiin ja läks viemään ostoskärryjä pois. Mul oli ikkuna auki ja näytin kädel et menee vaan ensi. No käytii tämmöi keskustelu:

    -Mee sä vaan eka, kyl sää sil yli 7 litrasella kerkeet :D
    -No itseasias ei tää oo ku 5 litranen
    -No voi v*ttu! :D
    repesin nauraa :D
     
  7. juha745

    juha745 Gearhead

    Vie kuulemma 10 litraa että ees hörähtää. Ja sit ongelmajätteeks nimitettiin samalta taholta kanssa.
    Sinänsä ihan hyviä kommentteja perus-siististä slantti-Belvederestä... :lol:
    Asiantuntija vauhdissa. :poff: :rotfl:
     
  8. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    ...ihan kelpoa metallijätettähän tuo, paljon enemmän sitä Priuksessa on ongelmajätettä akkuineen ja katalysaattoreineen.
     
  9. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    Naapurin nassikan moposta loppu varmaan bensa ku tuli kysyyn monta heppaa deltassa on. Sanoin etta 140.


    - aika paljon.
     
  10. freeride

    freeride Gearhead

    Re:

    holy old topic batman !! :D

    tää dusteri vaikuttaa pirkanmaalla nykyään..keltane se oli ku mä sen ostin.tänä kesänä jos sais liikenteeseen...jo :oops:
    http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... lrc4og.jpg
    http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... vyx3qh.jpg
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Vein eilen avokrysyllä romua kiertoon takakontillisen verran ja oottelin vastaanottavaa työntekijää paikalle... Äijä sitten ilmestyikin jostain näkyviin ja huusi jo kaukaa että millä myyt?

    Ei se tietenkään oikeesti ollu ostamassa, mutta tais roinankuljetin olla mieleinen kuitenkin kun niin paljon tuli tekstiä autoa koskien ja sitten vasta katteltiin mimmosesta kamasta mä halusin päästä eroon. :lol:
     
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Pojat kyseli taas vaihteeks niitä kouluun kyytiessä:
    "Miksei me voida ajaa sillä sun mustalla autolla? Tää ei oo yhtään siisti.."

    Painoivat samalla kaverien kohdalla päätä alemmas ettei näkyis vojakkerissa..

    Vastasin ettei me kaikki mahduta siihen(uusioperhe 6:lla lapsella.. :odroll: ).
    Heti tuli kysymys vastapalloon: "Mikset sää sitten voi ostaa sellasta 8 paikkasena?" :poff:

    Musta auto on siis mattamusta -88 sedan Caprice..
     
  13. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Tänää ku oltii mummolassa käymässä nii joku +/- 10v? poika tuli reteesti ku ois sen pihan omistaja deltan viereen ja hetken katteli.

    -Mistäs sä tän auton repäsit? (oikeen koppavasti)
    -Emmä sitä mistää repässy, ihan ostin.
    ---hetken hiljaisuus, meni poitsu vähän vaikeeksi ;)--
    -No mistä sä tän ostit? (pientä koppavuutta edelleen äänen sävyssä)
    -Punkalaitumelta.

    Jotain nasevaa se vissii koitti keksii vielä mut ei vissii tullu sanoja suuhun nii häippäs
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead




    Mää päättäjänä niin sulla vois olla 8 paikkanen musta sedan caprice pätkä väliin vaan :poff:
     
  15. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Lauantaina serkun ipanat nahisteli kuka pääsee takakonttii istuu.
     
  16. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Kävin vaihdattaan uudet takarenkaat kuluneiden tilalle. Rengaspoika pääsi ajamaan Challengerin nosturille, taisi vielä rampilla renkaat vähän sutaista. Nousi sitten suu korvissa autosta ja hihkaisi kaverilleen; "V***u! Kaikkien autojen pitäisi olla tälläisiä!" 8)
     
  17. reynolds

    reynolds 3rd gear


    Olikos ne vanhat takarenkaat ja vähän sutaisseet,jos kerran oli vaihtokunnossa.?. :wink:
     
  18. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Kyllä minä uusistakin varmistin että ne tarrat jäi rengasliikkeen pihaan. Eihän sitä nyt roskia tienvarteen... :soosoo:
     
  19. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Ehkä kannattais odotella kuitenkin hetki että asennusrasvat kuivuu etteitarvi tasapainottaa uudelleen.
     
  20. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead


    Jaa siis nasta Hakkapeliitat heitit kesäkummiin... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!