betonoidun lohkon lämpötila

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja josu, 20.6.2015.

  1. josu

    josu Gearhead

    Missä menee hälyttävä raja lohkon lämpötilalle. Kyseessä siis moottori jossa vesi kiertää ainoastaan kannessa.
     
  2. 3964

    3964 3rd gear

    Enempi mutua mutta eikös lohko seuraa aikalailla öljyn lämpöä tuommosessa kombossa.

    Öljyn max.lämmöt 120-130 astetta riippuen hieman käytettävästä kurasta.
     
  3. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Näistä mitään tiedä, mutta sellainen jäähdytin (syyläri) jossa voisi kierrättää moottoriöljyn läpi voisi olla poikaa. Kannen ja lohkon lämmöt ikäänkuin tasaantuisivat...
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, en osa itekään sano mitään tohon suositeltuun läm pötilaan, ja varmaan ainakin vähän riippuu myös muista palikoista. Eli onko alsaveiviä vai rautaa jne. Mut niinkauan kun öljynpaineet on ok en olis kauhene huolestunut, tahtoo mennä öljyt lisuks kun on liikaa lämpöö- Öljylämpömittari ja öljyjäähdytis ei varmaankaan olis huono idea. Mikään ajomottihan tollanen ei missään nimessä oo.
     

Kerro tästä muillekin!