Akku pulttikone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja pahvi, 18.11.2006.

  1. Keme

    Keme Gearhead

    [​IMG]
    Olen ollut tyytyväinen.
     
  2. vette73

    vette73 Gearhead

    Oman Milwaukee pultipyssyn ostin alkuvuonna tuollaisesta tarjouksesta. Saattaa löytyä vieläkin.

    Erä Milwaukee HD18 HIW mutteriväännintä halvalla!
    12.11.2014
    Nyt tarjouserä Milwaukee HD18 HIW mutterinväännintä edullisesti tarjolla. Kätevä töihin, joissa tarvitaan voimaa ja vääntöä. Ei tarvitse vedellä letkuja, eikä johtoja, vaan helppo ja vaivaton käyttää.
    Soveltuu esimerkiksi terästeollisuuden töihin, mekaanisiin kiinityksiin, teollisuustuontantoo ja autoteollisuuteen. Vääntöä jopa 610Nm.
    Tarjouserän hinta vain: 359,00€
    Linkki tuotteeseen: M18 HIW-402X

    http://www.lahdenpulttijatyokalu.fi/uutiset.html?5

    Jos joku pitää tuota mainoksena, niin ottakoon pois. Mun mielestä se on hyvä tarjous, eikä mulla ole tuon firman kanssa mitään tekemistä, paitsi asiakkaana.
     
  3. kuula

    kuula Gearhead

    Olettasin että riittää. Jos oot hankkimassa, ni pyydä saada koeajoon ni ei tarvii pettyä.
     
  4. JH-383

    JH-383 1st gear

    Akku pulttikoneissa on paras hinta/laatu suhde milwaukeen laitteissa nykyään.
    Itsellä käytössä 4kpl erikokoisia mutterinvääntimiä kovassa harrastekäytössä ja hyvin on kaikki pelannut.
     
  5. mpg55

    mpg55 2nd gear

    Makitan uuteen 18V DTW1002Z malliin luvataan 1000 Nm. Pelkkä runko 350€, ei paha jos akut löytyy jo. Aika iso murikka se kyllä on.
     

Kerro tästä muillekin!