mopen kickdown vaijerilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kotr, 21.6.2014.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Juu tarkotin siis sitä,että kakkosella alkaa olemaan jo yli taajamanopeus ennenkö kolmonen vaihtuu ja tahtoo vaihtaa aika töksähtämällä.Mulla on peruskorjattu loota missä on jonkusortin kitti ja paineet vähä korkiammalla.Porailitko reikiä laatikonpään vivustoihin vai kaasarin puolelle? Aika tarkka taitaa olla säädöistään..
     
  2. repman

    repman 2nd gear

    Mulla 6.1 hemi/ 904 ja lokarin vaijeri suoraan polkimelta. Toimii ihan hyvin tai ainakin ennenkuin laatikko meni :lol:
     
  3. Vallu

    Vallu Gearhead

    Laatikon vipuun porasin. Kaasarin vipuun olis joutunut hitsaaamaan tai muuten keplottemaan jatkoa, oli jo. ns "viimeisessä" rei'ässä.
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear

    No okei. Näin attelinki pitää roplata. Ajeleleehan tuolla noinki mutta oishan se mukava jos pelais täysin.
     

Kerro tästä muillekin!