G-bodyt Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Supreme, 5.2.2012.

  1. G20

    G20 Gearhead

    Onko tuo seksikäs G-body samainen laite joka esiteltiin Amerikanraudassa..? :odroll: ON hieno laite! ..voi kun aina pitää olla köyhä.. 8)

    Edittiä.. EI OLE sama laite joten toi ei ole ainoa isolohkolla.. :eek:
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    Ensirekisteröinti 22.4.2015. Otteessa 7430cc ja 199kW. Olis kyllä mielenkiintoista tietää mikä tossa on toiminu verrokkina, tehoa kun on sen verran paljon...
     
  3. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    eli jos yksi.. eikun jo kaksi on hyväksytty.. miksei nää muutkin kelpaisi. :)

    jooh. se olisi tärkeetä tietää ne perusteet joilla nuo on menneet läpi. saisi muutkin yrittää halutessaan. (ei, emmää sinäns tartte isolohkoa omaan.. mutta jos joskus joku LS moottoli olis helpompi saada luvan kanssa paikalleen tuon auton kw esimerkin kanssa)
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    joo, toi 199kw kelpais mullekin, nyt kun on 125kw tehokkain moottori...
     
  5. menu*

    menu* Gearhead

    Tiedä sitten miten paljon näitä kannattaa alkaa ihmettelemään, mutta olisko niin että tuotu vaan jenkeistä 454 valmiina ja sujahtanut suomessa kilpiin ilman sen suurempia proseduureja sellaisenaan.
     
  6. laakkius

    laakkius Gearhead

    näinhän siinä ilmeisesti on käynyt. Yritettiin mekin saada mun ponu rekattua 455:lle kun maahan tuli, mut kyl katsastusmies oli perillä millä koneilla autoa on tehty ja näin ollen haaveeks jäi...
     
  7. DX

    DX Double Gearhead

    multa putos -83 G-ruumin etuoven tuulihaan vieteri maahan jonnekin jossain, eli ostetaan sellanen jousi eniten tarjoavalta, eiku.

    iteasiassa 2kpl olisin jo vailla
     
  8. 383

    383 Gearhead


    Miten niin 2kpl ????
     
  9. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Miten geebodissa on toi tankinhuohotus huolehdittu? Tankinkorkin kun avaa tankatessa, niin jonkinverran on painetta. Se nyt ei varsinainen onkelma ole, mutta se on että kuumana kesäpäivänä kabiini haisee bensalle. Voisko toi vaikuttaa siihen.
     
  10. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    eiköhän siellä tankin päällä ole kolme putkilähtöä. meno, paluu ja huohotus.
     
  11. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    383..
    tätä viestiä tarkoitin kun ajattelin että niitä olisi kaksi autoa leimattu isolohkolla.
     
  12. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Viddu kun ei muista kun tankki oli alhaalla ja vaihoin sen sending unitin... Jäiköhän se yks lähtö tyhjäks...
     
  13. maddis

    maddis Gearhead

    Caminossa oli vain kaksi. Meno ja huohotus. Asensin itse paluun, kun laitoin ruiskusysteemit moottoriin. Paluuputkelle oli valmis paikka siinä osassa jossa em. putket on muutenkin kiinni. Reikää ei kuitenkaan oltu puhkastu joten sen jouduin poraamaan auki.

    Konehuoneessa on sitten aktiivihiilipönttö jonne tuo huohotus menee ja sieltä sitten letku kaasariin tai tbi:hin mun tapauksessa.
     
  14. montego

    montego 1st gear

    Noniin nyt olis Monte Carlo leimattu ja liikenteessä. toimivuus ongelmat johtuivat pitkälti siitä että,syttyennakko oli pahasti myöhäisellä. kaasariin on nytten palautettu ykköspuolelle orggis neulat ja suuttimet ja hyvin tuntuu vääntävän. täytyy kohta alkaa asentaan tuota apc pakettia, tosin ei detonoi ainakaan korvin kuullen.
     
  15. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Ettei sit vaan mullakin olis vaan kaks. Huohotukseen oon laittanu sen paluun... Pitää kattoo vanhasta. Sen joutuu kyl väkertelee siihen sit jos ei minkäänlaista huohotusta oo.
     
  16. DX

    DX Double Gearhead

    rieselis o vaan kaks, menopaluu, eli molemmat nestepinnan alle, tankin hoohotus tapahtuu korkin kautta, siel on kaks melko hengetöntä jousikuormitteista läppää.
     
  17. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Ok! Pitää kattoa mahtaako ne olla liikkeessä sielä :)
     
  18. Dragoon

    Dragoon Gearhead

    Itse tein niin että porasin 3mm reiän suoraan tankinkorkkiin ja sen jälkeen ei enää muodostu painetta tankissa. Ennen oli hirveä paine kun korkki avattiin. Auto ei ole kuitenkaan ikinä haistanut bensalta...
     
  19. Dragoon

    Dragoon Gearhead

    voin vielä lisätä että mun autossa on Diesel-mallin tankki, eli ei ole edes sitä huohotusputkia. Vain meno-paluu, paluu tulpattu.
     
  20. Rissanen

    Rissanen 1st gear

    Laitoitko tankkiin loiskelevyjä lisää tai muuta patenttia ?
    Katselin just malibun tankkia ja kokeillaan ensin miten saa bensaa vakio tankista.
    Yks levy siellä tehtaalta laitettu.
    Työn alla malibu -78 jossa ennen kutvonen.Tilalle laitettu tbi 350 .
     

Kerro tästä muillekin!