Tunnista perä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Adventurer, 22.6.2015.

  1. Adventurer

    Adventurer Gearhead

  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Näyttää 8 1/4" perältä.
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Onko kengät 2,5" leveät? Jos on, niin katso FMSI numerolla 446 olevat kengät. On 11"x2,5" ja käytetty Moparin 11 tuumaisissa rummuissa 1962-1995. Kuva esim.

    http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... 59&jpid=11


    Jos on 2" leveät, niin ehkä FMSI 334

    http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... 59&jpid=15
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    [​IMG]

    Ei se mauno mopar ole niitä jarruosia tehny vaan alihankkijat.
     
  5. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Jep. kiitos avusta! 8.25 perä todellakin on ja nyt löytyy jarrukengätkin tuohon. on siis 2,5" leveät.
    Akselista tulee ulos 2-napainen pistoke. liekkö johonkin luiston eston tunnistamiseen tms.??? lienee siis 90-luvun periä.
     
  6. rautapää

    rautapää 3rd gear

    Oiskoha abs anturi jos on keskel akselii?? Ainakii uudemmis on semmone.
     
  7. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Mites tämän perän vetoakselien välys säädetään. On aika lailla välystä.
    Sieltä kopan sisältähän se tehdään, mutta pitääkö olla jotain säätö shimmejä vai siirretäänkö vain sisimmäistä laakeripesää vai miten???
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    C-clip perä, ei päittäisvälystä mitenkään säädetä. Välys lisääntyy kaikkien sisäkalujen kulumisen myötä pikkuhiljaa. Eniten kai kuluu vetoakselin pää, joka kurvia ajettaessa nojaa ristitappiin. Lukollisessa taitaa kuluvia osia olla vieläkin enemmän. Joku parin millin välys lienee vielä turvallinen ja normaali ilmiö.
     
  9. pjtk

    pjtk Gearhead

    Eikös ainakin joihinkin periin saa vähä paksumpia C klipsuja.
     

Kerro tästä muillekin!