Metallin työstämistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Bluestone, 10.5.2015.

  1. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  2. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Näppärä kaveri,sinänsä ihan perussorvausta mutta se että on keksiny ja hahmottanu että tommosen voi tehdä.Mielikuvitusta ja kolmiulotteista hahmottamista pitää olla,hieno palikka!
     
  3. Naumis@Talli

    Naumis@Talli 1st gear

    Innostuin kokeilemaan tota...ihan ok eka yritys,pitäs vielä vaan ajaa vika sivu ni irtois noi palikat.
    [​IMG]
     
  4. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Nuinnikkää. :lol:
    [​IMG]
     
  5. TORINOGT

    TORINOGT Gearhead

    Mitähän kyseinen kuutio kustantaisi? Itellä kun ei oo sorvia eikä ehkä taitoakaan valmistaa sitä. Olis vaan kiva arvuutella valmistusmetodeista vanhaa jo eläkkeellä olevaa seppää jolta olen saanut paljon apua ja vinkkejä omissa projekteissani.
     
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Jos noista ei kumpikaan halua luopua, niin voin kysyä myös yhelt frendilt joka tuon myös ohimennen surautti. En tiedä lueskeleeko se näitä juttuja jokapäivä, mut harvemmin ainakin kirjottelee...
     
  7. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mä voisin kans ottaa tollasen kuution jos hinta on sopiva
     
  8. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    jos joku noita myy niin laittakaa hinta yleisesti niin tietää tilailla. saattais meinaan itseäkin kiinnostaa.
     
  9. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Niin siis mä ja Naumis@Talli ollaan sama tyyppi :D Toinen on vaan tallinicki.Kai mä noita voisin pari lisää pyöräyttääkkin...siinä menee kuitenkin tovi,et oisko 5kymppiä paha hinta?
     
  10. JJ65

    JJ65 2nd gear

    Mäkin haluun tollasen :).5kymppiä ei ollenkaan paha hinta.
     
  11. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Vai niin,heh...noh,tehdäänkö sitten niin että ne jotka tollasen haluaa,laittaa mulle YV:nä yhteystiedot.Kipukorvaus tuo yllä mainittu.Sitä mukaa teen ja siinä järjestyksessä,kun ne mulle viesteinä tulee.
    Teen kun kerkeen.Käviskö tämmönen??
     

Kerro tästä muillekin!