LS1 57 Chevy med 8x turbo...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mr.Hellion, 19.8.2004.

  1. Mr.Hellion

    Mr.Hellion Gearhead

  2. TH

    TH 1st gear

    Perskele kun on hieno pirssi,pitäisköhän tehä omasta samanlainen.
     
  3. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Missä syyläri? Eikä näy välijäähdyttimiä.. :D

    Aikas tehoton peli: Engine: GM LS1 all aluminum V8 producing 730hp @ 5800 rpm, 710 ft/lbs torque @ 5000 rpm with
    13.5 psi of boost
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Aikas tehoton peli: Engine: GM LS1 all aluminum V8 producing 730hp @ 5800 rpm, 710 ft/lbs torque @ 5000 rpm with
    13.5 psi of boost[/quote]

    Mitä luulet ,olikohan kyseessä maksimi voiman hakeminen vai erikoisen konstruktion/ajettavuuden ?
     
  5. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Auto on tehty ajettavaksi, siitä maltilliset tehot.. Jos jotakuta kiinnostaa tietää jotain muuta ko. laitteesta niin voin kysellä omistajalta...
     
  6. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Joo, kyselepä miksi päätyi konstruktioon yksi ahdin per sylinteri..
    Vedonlyönti? Erikoisuus? jne?

    Tollanen ei takuulla onnistuis suomenbanaanivaltiossa :cry:
     
  7. Tapi

    Tapi Gearhead

    Eiköhän tuo ahdin tsydeemi ole tehty ihan show:n takia. Miksi muuten pakosarjat menisivät ensin yhteen putkeen ja sieltä taas jakautuisivat neljäksi... Mutta upea laite viimeistelyltään! Sisustuksen taiteilu suorastaan nuoltavan tyylikäs! Tahtoisin talliini!

    Semmoista voit Heikki kysyä, jotta löytyisikö jostakin saman vuosimallin 2dHT:ta myynnistä joka kaipaisi vuosia kestävää läpikäyntiä. Itsellä olisi nyt tarvetta sellaiselle.
     
  8. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Kuten tarkkasilmäisimmät varmaan jo ovat ehtineet huomata, kyseinen ajolaite on esitelty hieman tarkemmin uudessa Spinnerissä. ;)
     
  9. stefanoff2

    stefanoff2 1st gear

    Tostahän mä oon löytäny muutama kuukausi sitten rakennus vaihe kuvia.. en kuitenkaan muista sivua:/
     
  10. KÄD-1

    KÄD-1 Gearhead



    Kato ne rakentelukuvat! niissä näkyy syyläri....

    Tehoton!!! paljo niitä hevosia pitää olla että on tehokas????
     
  11. HEMI

    HEMI 1st gear

    Niin eihän tossa ahtoja ole juuri nimeksikään ja kun kattoo noita kierroksia millä noi tehot on mitattu niin aika katuystavallinen ei tartte paljon huudattaa että tuottas voimaa ja kyseessähän on vielä pikkulohko ja tuskin tosta on kaikkea otettu irti ja noillakin tehoilla kyllä kerkee.

    Muta jos joku mielipide pitäs sanoo autosta niin hieno peli mutta turboja on liikaa mutta kun tota on rakennettu niin eiköhän tossa ole vähän niin kuin haettu erillaisuutta :odroll: :lol:
     
  12. BRC1

    BRC1 Gearhead


    No perinteisen veekasin myyntipalstan mukaan keskiverto 350 pikkulohkossa on AINA 350 -400 HV ja isommissa lohkoissa noin 200 hvtä päälle... Joten tämän otannan mukaan on toi 57n kone aika lailla aneeminen...

    Tietenki jos rakentaja olisi sattunut tietoisesti hakemaan uniikkia systeemiä ja erillaisuutta on kokonaisuus enemmän onnistunut kuin mikään viimeaikoina. Mutta siihen ei moni usko jos lukee esim tämän ketjun kommentteja :eek:
     
  13. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Vaikee kai sitä on kieltää, että peli on hienosti tehty....

    Tämä nyt sitten vaan mun mielipide, mutta kommentoimatta tehoista sen kummemmin, niin kyllä ittestäni on aina kivempi kuunnella 700 hp isolohkoa, kuin tuota onnetanta viuhunaa.....
     
  14. HEMI

    HEMI 1st gear

    Kyllä mäkin ahtamatonta kasia kuuntelen mielummin, kun ne turbot rikkoo ja vaimentaa sen komean jytkeen mutta tääkin taas on vaan makuasia noissa pikkukoneissa (4-syl) se ei haittaa kun niissä on sellaset kämaset tirinät jo muutenkin :lol:
     
  15. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Kun asiaa on minulta tiedusteltu yksityisviestein, niin kerrotaan tässä, että juuri saamani tiedon mukaan tuo kyseinen lehti 5/2004 löytyy irtonumerona Lehtipisteistä vasta ensi viikon tiistaina eli 5.10. Siihen asti se makaa heidän varastossaan :-? Tilaajat ovat lehden kuulemma jo saaneet tällä viikolla.
     
  16. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mun mielestä toi oikeasti hienoa asia.Mikään ei ottanut aikoinaan niin päähän kuin kasin ilmestyminen paikalliseen Rkiskaan 3 päivää ennen kuin tilaajille.Tää ilmiö korostui kun markkasen bändi astui puikkoihin.Tuli muutama katkera soitto soiteltua varsinkin jos just se mitä sattui tarviimaan oli myydään osastolta just päivää ennen mennyt..
     
  17. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Tuolla sivuilla on muitakin erittäin asiallisia autoja, kannattaa vilkaista.
     
  18. groovyjay

    groovyjay 1st gear

    Toihan on Steve Sandlinin 57. Niin kuin BRC tuumasi, autossa ei todellakaan ole etsitty maailman suurin HV lukemaa, vaan muuten vaan pulssia nostattavia ratkaisuja. Todella hienoa jälkeä, ilman noita turbojakin!

    Tossa videon pätkä koneen dynoamisesta:

    http://www.teasdesign.com/lateral-g/8xturbodyno.asf

    "Leukava" tapa esitellä konehuonetta:

    http://www.teasdesign.com/lateral-g/inciner8orhoodopen.asf

    Vähän yleiskuvaa laitteesta:

    http://www.teasdesign.com/lateral-g/inciner8or.wmv

    Ja pari kuvaa vielä:

    http://www.lateral-g.net/sandlin/
     
  19. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kimmo, minäkin luulin että isolohko on taivas, mutta sitten ajoin 3,8 Litre SFI turbo Buick:lla (vain yksi turbo) viimelauantain ja tulin uskoon :eek: . Isolohko painaa ja möykkää, sutii ja menee mutkasta suoraan. Ja kuluttaa bensaa törkeästi, käy sillä sitten lauantaiajelulla vaikka 300km päässä. No voihan niitä ääniä tietysti kuunnella siinä kotikylän kioskilla.
     
  20. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Pauli,
    Minä en luule, että isolohko mikään taivas on.
    Jokainen argumenttisi osuu melko hyvin kohdalleen.
    JOS järkevästi tosiaan ajattelee, niin noinhan se on.

    Ei vaan auta,
    mielestäni muskelivehkeisiin se ISO,MÖLYÄVÄ,BENSASYÖPPÖ veekahdeksikko olennaisena osana kuuluu.

    Kukin tavallaan.....
     

Kerro tästä muillekin!