Kaasarin korotuspalat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Coolaid, 26.6.2004.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Jos imusarjan aukko näyttää tältä

    [​IMG]
    Lähtökohtaisesti esim. neljällä kurkun reijällä oleva spacer voi olla fiksuin. Tällöin 2-taso imusarjan puoliskot ei häiriinny toisistaan.

    Jos taas imusarja näyttää enemmän tältä

    [​IMG]
    ei imusarjan puolien erottamisella ole enää (isoa) merkitystä, joten silloin käy myös yhdellä isolla aukolla oleva spacer.

    Noita on nykyään aika helposti ja halvalla saatavilla, joten kannattaa ostaa muutama erilainen ja kokeilla mikä tuntuu parhaalta. Vakiossa koneessa lämmöneristys näyttelee isointa osaa noiden tuomassa vaikutuksessa, ja siihen esim. vanerinen spacer käy mainiosti. Ei ole ikuinen, mutta harrastekäytössä kestää kyllä useamman kesän.
     
  2. Caideman

    Caideman 1st gear

    Juu, niinhän noita on saatavilla meilläkin. Paksuudeltaan tuumasta kahteen, "spreadborea", pulttijaon kääntävää, yhtä reikää, neljää reikää, jne, jne, jne...
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juujees kiitoksia! Bensan kiehuntahan tossa mullakin ajatus saada pois.
     

Kerro tästä muillekin!