Pikainen kysymys chevyn jarruista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja ChevyCaprice, 9.12.2015.

  1. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Olen tilaamassa us-partsilta tavaraa ja kun tuohon -67 impalaani on vaihdettu levyjarryt eteen, tarviinko muuta kun jarrutehostimen ja pääsylkän?
     
  2. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Onko siihen laitettu jarrupaineen tasausventtiiliä muutoksen yhteydessä?
    Suurin osa paineestahan siirtyy etupäähän ,joten kyllä sen takapäänkin pitää saada kohtuupaine toimiakseen hyvin?
     
  3. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ei ole laitettu. Paikallaan on se rumpujen aikainen venttiili.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kyllä se sen levyjarruille passelin venttiilin tarvii. Itse laitoin sen Willwoodin säädettävän. Hyvä tuli, eikä tarvinnu edes konttorilla roplata, kun osui säätö kerralla kohdalleen.
     
  5. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Ok. Paljo tollainen säädettävä maksoi ja mistä?
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    US-partsista löytyi se venttiilikin. Tais tulla suunnilleen samoihin hintoihin, kuin mitä olis itse tilannut ja odotellut. Reilu 60€?

    Wilwood Brake Proportioning Valves 260-8419

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!