Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. z28

    z28 Gearhead

    ex työkaverin auto.ollut muistaakseni uudesta asti samassa perheessä.syy seisottamiseen ei selvinny.aina kesällä piti ottaa liikenteeseen...
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onko tuo Nykäskylästä? On niin tutun näköinen pihamaa. Vaikka samanlaisiahan ne kaikki.
     
  3. z28

    z28 Gearhead

    jkl rautpohjankadulta.ei ollut opel enää pihassa.
     
  4. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No ilmankos oli tutun näköinen paikka - paitsi että virallinen osoite taitaa olla Syrjälänkatu. Varmasti olen autonkin nähnyt mutta enpä muistanut. Tai ehkä joku aavistuksenomainen muistikuva vuosien takaa hiipii takaraivosta...
     
  5. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Saman ooppelin bongasin pari kuukautta sitten samoilla sijoillaan ja ällistelin ilmeisen kovaa kohtaloa :odroll:
     
  6. passerby

    passerby Gearhead

    pitääpä olla saatanan tyhmä kun tuommosta commodorea seisottaa taivasalla yli 20v......

    no, mutta, vähän samantyyppistä asiaa. nyt on ikävästi joutunut vandaalien armoille 60-lukuinen Fiat, joku Millecento vai mikähän oli. kirjotin samasta autosta tähän ketjuun jo joskus, ehkä vuosi sitten kun se oli vielä aidatun alueen sisällä turvassa vandaaleilta, kuitenkin sateen armoilla, sammalta kasvavana.

    nyt se on siirretty julkisen tien varteen. auton sijoittelusta voisi päätellä että se on jollain haarukkakuormaajalla siihen sivuttain laskettu. ilmeisesti jäänyt edelliseltä vuokralaiselta joka oli ennen kiinteistössä. nyt lie tullut kiinteistön omistajalla mitta täyteen. muita vanhempia autoja sieltä edellinen vuokralainen vei mennessään mutta Fiat jäi... saas nähdä koska on tuulilasi säpäleinä. sijaintia en kerro ettei rikkojat löydä.

    osiltaan täydellinen ja ehjä, ainoa vika tyhjentynyt takarengas.
     
  7. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Kyllä tuo ooppeli on edelleen ihan samoilla sijoillaan, näköhavainto viimeksi tänään. Ollut varmaan yi 20v samassa pihassa.
     
  8. 1320

    1320 Gearhead

    Varmaan osalle tuttu laite, mutta mulle tämä oli uusi tuttavuus, '66 Dodge Dart 2D. Tai kuvia olin toki nähnyt ennenkin, mutta nyt näin vihdoin sen myös livenä. Harmi että noin hieno auto on jätetty metsään ruostumaan ja vielä muotoiltu kattoa hieman uudelleen. :(

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Samassa paikassa oli hieman enemmänkin rusikoitu palanut Bemari ja pienen matkan päästä löytyi joku traktorin hytti.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 29.12.2016
  9. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Dartti talteen vaan. Pikku vikoja, helppo projekti...
     
  10. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Samaa aattelin, et toihan ois kova harrastepeli
     
  11. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

  12. multsi

    multsi 2nd gear

    Bongasin luultavasti ton saman Millecenton^...ainakin jos se on sellainen sininen, joka seisoo kadun varressa valkosivurenkaat lutussa. Erittäin siistin näköinen yksilö. Toivottavasti omistaja ei sitä ole hylännyt, vaan olisi lähdössä turvaan siitä missä nyt on.
     
  13. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Toi valkonen ei lieeneen ihan yleisin väri darteissa,faijalla oli tommonen 2d tolppa,valkonen joskus 90-luvun alkupuolella
     
  14. Jusmo

    Jusmo Gearhead

    oliks tossa valkosessa Dartissa luodinreikiä kyljessä? jostain tuli joku vanha uutinen mieleen missä toi näky taustalla...
     
  15. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Juu olihan siinä, joku puhuikin jotain että olisi "julkkis". Itse en tiedä asiasta mitään :D
    http://i.imgur.com/4W47reW.jpg
     
  16. passerby

    passerby Gearhead

    juu, tummansininen. vähän semmonen vaikutelma ettei sitä kukaan hae. siihen se hajotetaan. jäänyt kai samalta henkilöltä kuin se jenkkityylinen "asuntovaunu"kin. ei voi ymmärtää.
     
  17. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Tulipas tutun oloinen laite vanhoja kuvia katsellessa
    [​IMG]
     
  18. d-lowrider

    d-lowrider Gearhead

    Miten RAF projekti on edennyt? Joskus löysin netistä kuvia mutta enää en. Tosi mielenkiintoinen härveli.
     
  19. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Jos sä D-Lowrider meinaat mun RAF-977:aa niin...............
    No voi VEEEEE pitääs kattua mitä lähettää kun päivittää kotisivuja :mad: :mad: Hyvä kun D-Lowrider ihmettelit kun ei jutskaa enää löydy. Olin tosiaan päivittänyt 06.12-2015 ittenäisyyspäivän kuvia ja kun päivitin vanhaan pohjaan niin en huomannut että oli VANHA pohja :argue: .No onneksi oli se "uusin" pohja tallella ja nyt on taas kaikki netissä. Tosin RAF-977 ei oo edistyny yhtään mutta kunhan talvi taas ajaa meikäläisen talliin niin eiköhän homma jatku. Töis on kiirus ja toi UAZ on vienyt aikaa ja kun vielä hämmensin kaverilta kaverille yhden Vanin (seisoo nyt mun pihas "pientä" remonttia vailla) Borgward seuran kotisivuja http://www.borgward.fi/ on pitänyt tehdä Niin on vaan paukut loppu.
    http://kanadanvani.fi/ Tuolla ne mun jutskat on yhä.
     
  20. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    Porvoon suunnalla?
     

Kerro tästä muillekin!