chevrolet astro 4.3 v6 89. käynti katkoilee lämpimänä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Ruma_juzzi, 13.1.2016.

  1. Ruma_juzzi

    Ruma_juzzi 1st gear

    moro. mulla ois astro jossa jotain häikkää?! eli siihen on vaihdettu kaikki sytkä puolen osat. jakajankansi tulpat puola ym. kylmänä toimii ku unelma mutta kun alkaa lämpiämään kunnolla ni käynti alkaa katkoileen ja vähän paukkumaan. viittaako et ois lämpötila anturi vikaa ja missä tämmöinen anturi sijaitsee??
     
  2. Mustarauta

    Mustarauta 2nd gear

    Mulla oli saman tyylistä häikkää g20 bensakoneen kans.Uusin käyntiin vaikuttaneet anturit ja sytkä vehkeet .Nyt on toiminut kuin junanvessa.
    Omassa oli anturi imusarjassa termostaatin vieressä koneen etupäässä.
    Taitaa olla myös Asrossa?
     
  3. DX

    DX Double Gearhead

    ^juu on

    ----

    vanhoja sytkäosi on silti, esmes se ite jakaja, kuulemma nuisa on ruostunut ja haljennut jakajan pohjalla olevaa sakaralevyä (antaa pyörimispulssin), itellä ei henkkoht. ole moista tullut vielä vastaan,
    ruostuminen taas lienee ainakin osin peruja tukkeentuneesta huotusjärjestästä ruutan etualarungossa ja ylipaineesta kampikammiossa, jolloin puskee vesihöyryjä jakajaan.

    huohottimen tukkeentumisen yks oire on kermamämmikerrostuma tyhmäkäyntimootorissa (kun tukkeentunut huohotussyteemi poistaa ohivuotokaasuja takaperoisesti) ja sen takertelu pakkasilla, ruutan oikee takanurkka, suunnilleen filmirullakoten mallinen tötsä töpseli perseessä, mämmin mahdollisesti sotkema kanava näkyy ilmanputsari irrottamalla.

    jos tyhjäkäyntimootorin irrottaa niin pitää noudattaa tarkasti ohjeita koska on aika monta tapaa tuhota se.
     

Kerro tästä muillekin!