Tänne Chevrolet Caprice sedanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NPP, 21.9.2008.

  1. G20

    G20 Gearhead

    On. Miun exän nykyisellä ex. omistajalla.. :rotfl:

    viewtopic.php?f=16&t=298815

    ..ei vissiin ollut mitenkään kehuttava ajaa noilla kun ottivat kiinni kaariin.
     
  2. HT

    HT Gearhead

    Ei sovi, ainakaan lokarin sisään. 275/60-15 on aikalailla maksimi. Sellaisen sain alle sopimaan 15*10 vanteella. Siinä BS oli 6,0. Runkoaisaan jäi noin 1 cm tyhjää, eikä yhtää ulommas olisi sopinut, tai sopiihan se ulospäin, mutta hankaa lokarin kaareen.
     
  3. JS78

    JS78 3rd gear

    Kenties off-topic, mutta mikä idea on laittaa tommosia läskejä normaaliin käyttöautoon ?
     
  4. G20

    G20 Gearhead

    ..saati harrasteautoon jos ei sillä pysty ajamaan kun hankaa kumit kaareen..? :odroll:
     
  5. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Se on sitä ameriikkaa kun on isot takakumit!
     
  6. G20

    G20 Gearhead

    ..ja autolla ei voi ajaa kävelyvauhtia kovempaa..?
     
  7. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Kuhan provoilen, piis out.
     
  8. HT

    HT Gearhead

    Se joka harrastaa vanhoja amerikanautoja on jättänyt järkikortin muiden käyttöön. Harvoin näitä voi järjellä perustella. Itsellä on sedan kapricessa 245/60-15 ja 255/60-15 renkaat. Jonkinmielestä typerää, itse tykkään.
     
  9. G20

    G20 Gearhead

    Emmää noista hermoile! :rotfl: Onhan noi 295:set pitäny nuorempana tunkea joka härveliin mutta näin vanhemmiten arvostaa eri asioita. Onhan ne edelleen asialliset kunhan mahtuvat pyörimään ja sopii siististi.

    ..ja 245-255 on ihan järkevä koko! :wink:
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tästä vois sanoa kyllä sellasta että kyllä noi amerikan autot jollain mittarilla on ihan järkipelejä.

    Huolto ja korjauskustannukset on pienet jollon ei tartte pitää rahaa törkeitä summia säästössä siltä varalta että jos se auto nyt yllättäen laukee. Bensakulut on vaan helpompia suunnitella etukäteen kun ne ei mihinkään muutu kuukausittain eikä ole yllättäviä kuluja. Jos pitää autosta huolta, sen hinta ei nyt ainakaan enää laske.

    Kulutus on näissä 80-luku autoissa ihan kohtuullinen jos kunnossa. 11-13l/100km matkassa ollut mulla olds307+350 yhdistelmällä mek. kaasarilla ja jakajalla. Varusteita yleensä on ihan hyvin, ilmastointia, sähköpenkkiä, cruisea yms. ja on mukavia alustoiltaan. Kulkeekin ihan kohtuullisesti vaikkei nyt mitään raketteja ole. Talviajossakin ihan hyviä, en ole jumiin jäänyt kertaakaan eikä eteneminen ole mitenkään hankalaa jäällä nastarenkailla.

    Mulla ollut turbosaabbia mikä vei 10-12 matkassa manuaalilaatikolla, carina 2 vei joku 8-11 matkassa, kaverilla manuaali 740 millä pääsee 9-11 matkassa ja vastaava turboautomaatti jolla menee se 11-14.

    Varmaan pääsis halvemmalla kun ostais suzuki alton mutta kun siellä autossa mieluusti viihtyiskin
     
    Bukero tykkää tästä.
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mul on jotain uusii tiivareita tollaseen capriceen jos jollain on kiinnostusta, tarvii vaan katella et mitä..., vissiin jotain ovien ja takaluukun. Jos kiinnostaa ni heittää YV:tä ni yritän muistaa katella mitä ne mahtais olla.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kaverilla olis tommosesta Capricesta uutena irroitetut orkkis jenkkalaitteet, vm. muistaakseni 1989. Taxikäyttöön laitettiin parempaa jytälaitetta tilalle. Yhteystiedot yyveellä mikäli pussihousut alkoi lepattaan.
     
  13. speedy

    speedy Double Gearhead

  14. HT

    HT Gearhead

    Ihmettelin tätä jo tuolla omassa projektitopicissa, mutta laitan tännekin, niin saa enemmän näkyvyyttä. Eli,

    Tänään korjailin ilmanottokaukaloa, kun siitä oli lohjennut pala pois ja halkeamiakin on tullut vuosien saatossa. Sitä kautta vesi lienee päässyt apukuskin jalkatilaan, josko sitä ei enää nyt tulisi. Mietin vaan miten veden pitäisi kulkea siellä tuulilasin alapuolella, kun näyttää että sillä olisi vapaa pääsy sinne koteloon, josta puhalletaan ilmaa kabiiniin. Jos näin pitäisi olla, silloin siellä pitäisi varmaan pohjassa olla jokin reikä mitä kautta vesi valuu pois, en ainakaan vielä sitä bongannut.
     
  15. ktech

    ktech 3rd gear

    Kaukalon pohjalla on reikä josta vesi pääsee valumaan pois, olikohan sisälokasuojan välistä tms. Siinä on semmonen kumilärpäke päällä, josko siksi et huomannut sitä.
     
  16. HT

    HT Gearhead

    Onko kaukalon etureunassa? Siinä näytti olevan jotenkin erilainen se pohja. Oli vaan niin paljon pölyä ja moskaa päällä ettei erottanut.
     
  17. ktech

    ktech 3rd gear

    Etupuolella juu. Sormettamalla löytyy :odroll:
     
  18. HT

    HT Gearhead

    Uudessa amerikanrauta lehdessä esittelyssä 1984 Sedan kapriisi. Tyylikäs peli! Liekö omistaja täällä OD:lla?
     
  19. chevrol

    chevrol 1st gear

    92 classic
     
  20. HV

    HV Gearhead

    Chevy Impala 1980 takavalot ja puskuri, seisoneet varastossa yli 20 vuotta likaiset, puskuri pitää pestä kunnolla niin kuvaan uudestaan.

    Takavalo paneeli 100 €, vasemmassa reunassa halkeama, katso kuvat kansiosta.
    Takapuskuri 150 €
    [​IMG]

    Ikkunan sisäpuoleiset listat löytyy myös tähän. 60 €

    Jotain muutakin löytyy, pitää käydä osia läpi ja päivittää.
    Kuvia:
    http://aijaa.com/a/erAfBN

    O5O 577 21 O9
    EI TEKSTIVIESTEJÄ, KIITOS.
     

Kerro tästä muillekin!