ACS 2016

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 12.2.2016.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Se on kuitenkin niin nähty näyttely, pysäköinti maksaa liikaa, kaikki kalusto on jo nähty viimevuonna sekä messari on liian kallis paikka. Tiksin jäähalli rules!!!
    Nii ja bisse on kallista kans.

    Tänä vuonna tulee vietettyä koko aika tuolla, varmasti piisaa nähtävää.
    Yläkertaan avataan kaiketi myös näyttelyhalli?
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    NO pitäähän se mennä, ilmeisesti jo torstaina päräytetään näyttelypääsiäinen käyntiin!
     
  4. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Reilu kuukausi enää.
    Heitän tähän väliin kysymyksen, muistaako kukaan että minä vuonna James Bondin Aston Martin oli näytillä?
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ei muista Aston Martinia, mutta tietääkö kukaan onko näinä kovina aikoina enää tulossa lippu/hotellipaketteja entiseen mallii vai täytyykö pyrkiä reisimajoitukseen. Se alkaa tosin tällä iällä ja naamalla käydä työstä.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kyllä stadista löytyy myös vähemmän kranttuja akkoja. Kannattaa jostain spugelähiöbaarista skodata joku viinalle perso sotanorsu. Hyvässä lykyssä pääset sen vuokrayksiöön koisaa. :wink:
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Oisko 2008: viewtopic.php?f=1&t=131495&start=345

    Kyllä! Ikinä en ole käynyt, enkä aikonut tänäkään vuonna katkaista perinnettä. No ei vaan, suurimmat oikeat syyt: ei kiinnosta, liian syrjässä.
     
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Onneksi Laukaan likellä järjestetään monia näyttelyitä, jottei tarvitse syrjäkylille lähteä :wink:
     
  9. BBC

    BBC Guest

    Vai vuokra yksiöön,..... kisamiesten kantsii käydä dokaamassa täällä syrjäkylillä, vähän käytetyillä akoolla järkiään omat markit ja tilillä hyvä saldo fyrkkaa, tiätsä.

    Ja tänne syrjään pääsee helposti kun meidän ratikka (spåra) kulkee yli 200km/h ja kommunistit kaadettu viime puhdistuksen aikaan sukupuuttoon. nämä tiedot vain kannustavana lisätietona.
     
  10. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead


    Eikös tässä päde sanonta: "400 ha hakkaamatonta perämetsää saa naisesta kuin naisesta kauniin!"
     
  11. Mopar

    Mopar Gearhead

    https://www.youtube.com/watch?v=SDsGrQLnkpI
     
  12. faffeli

    faffeli Gearhead

    :lol:
    :lol: :lol: :lol:
     
  13. 1/4mile

    1/4mile 1st gear

    Vaikka käyny kerran stadissa nii ei kandee yrittää bamlaa,se ei vaan onnistu
     
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Eikös se raja mee likimain niin et kehä3 pohjoispuoli= susiraja,
    kehä3 sisäpuoli= Suomen Somalia

    Mut ei kai sitä tuonne kannata lähtee, siellä ne kuorii kermat kakusta,
    ja sit ne tuo ne kermat Lahtee myöhemmi :wink:
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eipä noita paljoa ole paitsi ulkoilmanäyttelyt Vappuna ja helmikuussa. Tre ja Lahti on nekin kymmeniä kilometrejä lähempänä jos nyt ihan pakko johonkin on päästä (ei ole ollut kuuteen vuoteen ja silloinkin vain vien oman auton ja hain pois paljoa sivuille vilkuilematta).
     
  17. mercakungen

    mercakungen Gearhead

    Älä käy mulle delaa tai mä skagaan sua öögaan. Tai: Älä tuu mulle dallaan tai mä dokaan sua röökiin. BTW Olen syntynyt stadissa...
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joo perkele. Ei kai se sitten auta kuin lähteä Elmiaan jos näyttelykin on taas niin paska ettei kannata edes sivuilleen vilkuilla.
     
  19. BBC

    BBC Guest

    Oikein syntynyt stadissa. Sillä ei kyllä hirveän pitkälle vielä pötkitä maailmalla eikä tosi hommissa , mutta kyllä sillä kotikulmilla voi levennellä.

    Helsinki on nätti pieni kaupunki, jossa vähän ihmisiä ja maailman pienin metro. Helppo käydä tämmösen sivukylän ihmisenkin kun eihän siellä voi edes eksyä. Mutta sen oon huomannu että sieltä on helvetin pitkästi joka paikkaan ja haaveilijoita on normaalia enemmän,....


    enkä kyllä yrittänyt mitään standin slangia, kunhan jotain sanoja voi pistää peräkkäin, tiätsä.
     
  20. pas2

    pas2 Gearhead

    Ei taija kehtaa mitään työntää tänäkään vuonna näytille, joten taitaa käymättä jäädä. Kattelen taas omaa souvia. On se kuitennii viime pääsiäisestä muuttunu. Täytyy taas joku vuos työntää joku sköntsä näytille nii ku ei sitä muuten tule lähdettyä tuonne kun se parkki on niin kallis ja liikaa väkeeki siel on aina ollu.
    Sen oon kans huomannu, että tatista on tosi pitkä matka joka paikkaan, missä oon asunut. 80 km oli ylipääsemätön matka joskus. Mutta kyllähän siellä ihan kivojakin ukkeleita pörrää.
     

Kerro tästä muillekin!