440 rakentelu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 5.9.2013.

  1. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Mielenkiintoinen,lähtee vasta 5:sta?mitä pitää sisällään muuta kun tuo edellinen kombo?
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Puristuskia 11:1, victor kannet, Indy imusarja. Kyl se veti ihan puhtaasti alhaalta asti, mut puhti parani kierrosten noustessa ja paras alue tosiaan 5000:n paremmalla puolella.
     
  3. ilu100

    ilu100 Gearhead

    No nyt vaan jännää paljonko oli??
     
  4. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Veikkaan tuohon 744.....hp ja 902....nm valmiina....palonkohan heittää?
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    No ei sinne päinkään, ainakaan vielä tässä vaiheessa. Motti kävi laihalla eikä tota ennakkoakaan nyt vielä ihan kauheesti ollut, sytkäkäyrä oli myös "suoraan paketista" joka varmasti vaikutti alakierroksiin. Mut tos on lappu.

    [​IMG]
     
  6. ilu100

    ilu100 Gearhead

    No joo,eipä "sinnepäinkään",sisäänajossa varovasti,kyllä tuosta tulee mahtavasti
    Kiekaiseva motti.Mielenkiinnolla odotamma... ..
     
  7. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Minkäkokoisia huohottimia ootten käyttäny? Meinasin vetästä an10 lähdöt venakoppiin mutta lieneekö liian snadit.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tosta dynolapusta tuli mieleen yks vanha kina joka koski sitä että huipputeho ja huippuvääntö ei voi olla samoilla kierroksilla "sama" :rotfl: .
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Yleensä, tai oikeestaan koskaan huipputeho ja huippuvääntö ei osu samoille kierroksille, tyypillisesti niissä on 1000-2000 kierroksen ero. Jos ne osuis niin se tarkottais et vääntö putoo huippuväännön jälkeen todella jyrkästi.

    Se et voiks teho ja vääntö olla samat samoille kierrroksilla, niin voi ja on, riiippuen yksiköstä et millä.
     
  10. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Voi olla tai on mutta vain 7000 rpm tuntumassa
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se kierrosluku milloin vääntö ja teho on samat riippuu puhutaanko hevosvoimista, kilowateista, nyyttoneista vai fuutlipseistä. Mut noista riippumatta niin kaikilla on kierrosluku millä vääntö ja teho on sama.

    NM/KW = 9550 rpm
    NM/HV = 7120 rpm
    LBFT/HV = 5350 rpm
    LBFT/KW = 7040 rpm
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    Mistäs pirusta 383 käretön jakaja? Uspartsin sähköpostin mukaan ei enään saatavilla...
     
  13. blacklabel

    blacklabel 3rd gear

    Tarkoitat varmaan Mopar perffin omaa jakajaa...
     
  14. 66monaco

    66monaco Gearhead

  15. kotr

    kotr 3rd gear

    Aivan joo sitä tarkotin!tekeeköhän tuolla "halppis" jakajalla mitään?
     
  16. 300

    300 2nd gear

    Eikö 383 löydy enää Mopar Perf kärjetöntä settiä? Kele, pitäs vaihtaa oma tuplakärjellinen pois...
     
  17. kotr

    kotr 3rd gear

    Mulla on tosi hyvä kärjetön jakaja paikallaan mutta autossa on käretön johtosarja,niin haluaisin järettömän. Us parts sano ettei mopar perf tuu enään myyntii
     
  18. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Täh?
     
  19. 440Mag

    440Mag Gearhead

    http://www.summitracing.com/int/sea...efault&SortOrder=Ascending&retaillocation=int

    Summitin valikoimassa melkein 50 jakajaa b lohkoon. US partsin kautta kannattaa kysyä saatavuutta vaikka he eivät suoraan ilmoittaisikaan noita myyntiin.

    MSD Pro Billet jakajat toimii myös orkkis moparin kärjettömän sytkäboksin kanssa. Itse käyttänyt em. comboa monesti. Molempia varmaan saatavilla edellämainitusta liikkeestä
     
  20. kuula

    kuula Gearhead

    Mutta ei sitä x raceria.
     

Kerro tästä muillekin!