sportsman/pro et

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja supo, 22.1.2007.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Niinhän kaikki lähtevät lajittelussa tasalähdöillä. Ei siinä anneta tasoituksia. S/SS lajittelussa ykkönen on se, joka alittaa indeksiään eniten, mutta bracketissä indeksin alittaminen on kielletty ja siksi sitä ei voida verrata S/SS ryhmään.
     
  2. BUICK:it

    BUICK:it 3rd gear

    Mun ääni vanhalle lajittelu tavalle...
     
  3. kannatan tota indeksiin ajoo jo lajittelussa ! vs reaktio.
     
  4. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Joo tämä ei taida toteutua, Heiskanen( spet ryhmän yhteyshenkilö) oli käynyt Fhran kans tästä keskustelua ja vastaus oli ettei ajanottolaitteet taivu tähän.
     
  5. keimola

    keimola 1st gear

    ANTEEKSI, OLEN VAIN TYHMÄ KATSOJA, MITEN AJANOTTOLAITTEET
    TOIMII INDEKSI RYHMISSÄ, JOS EI ONNISTU DIAL AIKAA KONEELLE LAITTAMAAN, VOISKO JOKU KERTOO TON MULLE, TAITAA TAAS OLLA VAIN TAHDOSTA KIINNI...... :pinup:
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    Kysymys lienee siitä, että kiinteä indeksi onnistuu, mutta joka kierroksella muuttuva ei. Näin olettaisin.
     
  7. keimola

    keimola 1st gear

    kiitos putte, keimolan ekasta kisasta lajia seuranneena, osasin tuon jo itse päätellä, olis kyllä ihan kiva tietää. MIKSI se ei onnistu, kun putte tunnet ajanotto ihmisiä niin voisitko selvittää............ :pinup:
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Tuota voisi selvittää.
     
  9. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Kauden 2012 pokaalit noudettu ja selvitetty kisakuvioita aamuun saakka. Set/Pet sai myös lisäpalkintoa eli: Ted on vuoden tulokaskuljetta ja Ville vuoden Streetkuljettaja. Onnittelut,kummankin otteet ollet tulokaskautena erittäin vakuuttavia.
     
  10. hyvä pojat ONNITTELUT pokaaleista ja tunnustuksesta !
     
  11. Catiska

    Catiska Gearhead

    Hiljaista on ollut tässä keskustelussa. Jos kuitenkin konkareita on kuulolla niin vinkkejä ja kuulumisia ottaisin vastaan mieluusti. On näet jonkinmoinen hinku ajaa ensi suvena jommassa kummassa luokassa.

    Teknisiä sääntöjä on jo tullut tavattua eikä autoon tarvitse mitään kummoisia muutoksia tehdä. Lähinnä kardaanilenkki paikoilleen ja takaselkänojan taakse alumiinipelti.

    Mutta, millä perusteilla kannattaisi valita luokka, sportman vai pro? Liimaradalla tai edes katuslikseillä en ole päässyt autoani ikinä kokeilemaan kun hankinta on melko tuore eikä kauppiailla Suomessa ole katusliksejä hyllyssä.
    Joten auton potentiaalista en osaa tarkkaan sanoa kuin että alle kolmentoista se menee. Joten kummatkin luokat olisi sikäli sopivia.
     
  12. luppes

    luppes 1st gear

    Ryhmän valinta helppo kun pro ET ja Sportsman ET ajavat yhdistettynä eli on sama kumpaan ilmoittautuu, valitsisin pro ET:n
     
  13. elky

    elky Gearhead

    Sportsman ET:n aikaikkuna on 12.00-19.99 ja Pro ET:n aikaikkuna on 9.00-13.99. Jos auto menee alle 12 sek, se kuuluu Pro ET ryhmään. Tosin aikaikkunathan menevät päällekkäin.

    Tekniset säännöt ovat molemmille samat, sääntökirjaa kannattaa tavata tarkkaan. Muista hankkia autokäyttöön hyväksytty kypärä, minulla meinasi jäädä ensimmäinen kisa ajamatta sellaisen puuttuessa, mutta onneksi löytyi lainakypärä.

    http://www.fhra.fi/wp-content/uploads/2 ... to2015.pdf
     
  14. Catiska

    Catiska Gearhead

    Säännöt on luettu ja tulostettu. Auto menee tuohon päällekkäiseen alueeseen koska "kadulla" katurenkain ehtii alle 13 sekan. Lähinnä kumpi luokka noista olisi parempi aloittelijalle ja tuollaiselle välimallin katuautolle.
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ei sillä ole mitään väliä, kun set/pet ryhmät on yhdistetty ja ajat sen mitä auto kulkee. Aikaikkuna on aika suuri.
     
  16. Catiska

    Catiska Gearhead

    Eli ne on siis kokonaan yhdistetty eikä vain niin että ajavat yhteisessä kaaviossa?
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei kait hylätty ole mutta jos SET hylsy kulkee vaikka 11sekkaa niin sitä ei voi laittaa indeksiksi vaan se alin on 12sekkaa.

    Sama myös toisinpäin niinkuin yks kerta kävi. PET hylsyssä teknistä vikaa ja ajat päälle 13.99 reilusti mutta ton hitaampaa indeksiä ei voi laittaa.
     
  18. 67_Camaro

    67_Camaro 2nd gear

    Sometime Racingin ex-junnukuski Tony:n Musse startattu viime viikonloppuna ja tulee 2016 kaudella PET:iin ajamaan :
     
  19. calais1965

    calais1965 3rd gear

    Hienoa että sarjaan tulee lisää porukkaa..
     
  20. supo

    supo Double Gearhead

    Pro ET:en tulee -70 Nova(ex Pentinsaari)Kuskina Pekka Junninen.
     

Kerro tästä muillekin!