Mistä lasikuitu osia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja uubb, 17.1.2004.

  1. uubb

    uubb 1st gear

    Aikanaan ainakin Alppe oy teki ylöjärvellä lasikuitu osia...Mitenhän nyikyin mahtaa tilanne olla.Vanha numero ei toimi ainakaan... Kuka muu niitä voisi tehdä.Kysymys van - 99 autosta
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    alppelle löytyy kännykkänumero http://www.vtcf.net sivujen keskusteluosiosta. Tuntuu olevan aika kiireinen mies nykyään. Mulla on alppen tekemiä lasikuituosia, ainakin noi oli ihan laadukkaita...ei tarvinnu muuta kuin vetää maali niskaan ja laittaa kiinni.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Samoja kokemuksia täälläkin. Mullekin teki -61 avo Lincciin yhden isohkon luukun (kopioi) ja hyvä tuli tarttee vain vähän siistiä pohjia ennen maalausta.
     
  4. 1968mika

    1968mika 3rd gear

    Oisko tietoa, mistä löytyisi Valiant -65:n lasikuitu konepeltiä ja siihen kenties jostakin fiksua skuuppia ?
     
  5. kristoffer

    kristoffer Gearhead

    Siironen racing tekee kuituosia. Mulle tuli keväällä Valiantin kuitukonepeitto tuolta ja laatu on hyvää.
     
  6. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Siirosta suosittelen minäkin. Teki -66 Darttiin konepeiton minulle tuossa jokunen vuosi sitten ja oli siistiä työtä sekä oikeasti todella kevytkin.
     
  7. 1968mika

    1968mika 3rd gear

    Ok hieno homma, tarviikin olla sinne sitten yhteydessä.
    Koitan pitää autoni mahdollisimman alkuperäiskuosissa ja saisi tosiaan olla tuollainen laadukas.
    www.valiant65.com
     
  8. jusssi

    jusssi Gearhead

Kerro tästä muillekin!