chrysler new yorker 440 -66 ilmastoinnin poisto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Bullit, 10.2.2012.

  1. Bullit

    Bullit 1st gear

    elikkäs toimimattoman kompuran otan pois. onkos tietoa mitkä hihnapyörät käy? ja laturin kiinnike varmaan menee uusiksi? autossa on ohjaustehostin
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Miksi?
    Eikö sitä voisi korjata?
    Mun veikkaus on että se vain laskee auton arvoa ja haluttavuutta jos poistaa varusteita.

    Jokainen tekee omalleen niinkuin haluaa.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Komppaan mikkistä, tuo pelihän on cruiseri, laita ihmeessä ilmastointi kuntoon. Mietipä millainen oli viimekesä, ilmastointi olisi ollut tosi tarpeen.
     
  4. Bullit

    Bullit 1st gear

    se on pyöriny mukana vaan..ei ole muitakaan osia enää jäljellä
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    No jos ei siitä haittaa ole niin miksi poistaa?

    Onko joku jo poistanut kaikki namikat kojetaulusta, sekä kuivaimen, kennon ja muut vermeet?



    Mutta jos nyt välttämättä haluat poistaa, niin lahjoita vaikka mulle ne loput ylimääräiset osat.
    Mä kyllä keksin niille käyttöä vaikka eivät toimikkaan
    :wink:
     
  6. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Nostetaas vähän kun oli valmis aihe jo tehtynä. -67 vuoden 300 Chrysler mulla 440 motilla ja ilmastoinnin kompuran arvelin ottaa pois motin päältä. Ohjaustehostin on myös tässä.

    Samat kysymykset olisi kuin ketjun avaajalla, eli osaisikko kukaan sanoa että mitkä hihnapyörät, hihnat ja laturin kiinnikkeet olisi sopivat niin ei tarvitteisi ruveta ihan tyhjästä kaikkea tekemään.
     

Kerro tästä muillekin!