kenno

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja rokapilirepeli, 15.8.2016.

  1. rokapilirepeli

    rokapilirepeli Gearhead

    Ostasin kuusneloseen kutosvaltteriin ehjän lämppärin kennon, jos joltain kohtuu hinnalla löytys ?
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Pari-kolme vuotta sit swt:ltä kysyin, ni muistaakseni 150€ sanottiin uuden hinnaks. Ei sinne oikein vanhoja paskoja kannata laittaa, niillä kun on kuitenki se puolivuosisataa ikää, joten tässä tapauksessa se uusi kiinalainen lienee pitkäikäisempi. Ellei löydy uudelleen kennotettua, kuten ite löysin.

    Nimimerkillä neljään kesään kaks lämppärinkennoa ja kolme syyläriä vaihtaneena ja neljäs pitäis taas löytää...
     
  3. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    kävisköhä tuoho aspenin kenno?
    semmone sattus nääs löytymään
     
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mites aspenis menee letkulähdöt? Valiantissa kabiinin puolelta katottuna lähdöt oikeassa ylänurkassa n. 2cm etäisyydellä toisistaan.

    Tai saahan siihen tulipeltiin kairattua reiät just niinku haluaa, jos haluaa...
     
  5. rokapilirepeli

    rokapilirepeli Gearhead

    No jos siitä vähä mittoja ja jonniin kuvan sais...
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Näyttäis vaihtuvan vuodelle 1965 ja uudempi on listattu Rockautossa parina eri hintaisena mallina. 64:ää ei ole listattu.
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Uskallan väittää kuusnelosessa olevan samanlainen ku vuotta uudemmassa. Ja en tiedä onko jo '66, mut ainakin '67 eteenpäin kennon ainut ero on et lähtevä pilli on ohkasempi ku aiemmissa saman kokoiset. Vissiin tarkoitus et neste viipyy pidempään lämppärin kennossa? Enivei, se oma uudelleen kennotettu on tota uudempaa mallia, eli toinen pilli ohkasempi.
     
  8. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kaitpa siellä joku detalji on erilailla kun ei enää ole listoilla. Olikin punnertaminen noissa letkuissa kun on 76 mallin kone. Lähtö vesipumpusta on ISO, kennossa on kaksi KESKIKOKOISTA ja paluu kanteen on PIENI. Tommosella 67 kennolla ei tartte vaseliinia letkujen paikalleen laittoon niin kuin 66 kennon kanssa kävi. Muuten oli oikein siististi kasaan etelä-Koreassa valmistettu. Kuparia oli kuten originaalikin.
     
  9. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    yritin tutkaila UsPartsin sivuilta kuvia näist kennoista
    ja ainaki näitte Uspartsi kuvien perusteella näyttäs että valtterin kennon lähöt
    on lyhkäsemmät ku taas aspenis nuo letkujen lähöt on aika pitkillä putkilla
     
    rokapilirepeli tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!