Mopar a-bodyyn uusi k-member

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Catiska, 29.8.2016.

  1. Catiska

    Catiska Gearhead

    Talven aikana olisi tarkoitus hieman jatkojalostaa a-koppaa ja vaihtaa K-member putkimalliseen. Syynä painon säästö ja lisätilan saaminen öljypohjalle.

    QA1 noita ainakin tekee mutta ilmeisesti ihan normi teräsputkesta. Tekeekö kukaan järkevään hintaan Cromosta tai Docolista?
     
  2. BigMonsterBlock

    BigMonsterBlock 3rd gear

    Magnum Force tekee ainakin noita etupään kokonaisuuksia cromosta. Hinta lähentelee kyllä neljää tonnia. Niillä ei myöskään taida olla pelkkää k-memberiä myynnissä mut voihan sitä kysyä.
     
  3. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Mitä Ari luulet, onnistuisko ihan omilla kylillä.. normista tai Docolista. Crmo on kuraa..
     
  4. Catiska

    Catiska Gearhead

    Varmasti onnistuu jos saan vain sen juntin innostumaan asiasta...
     
  5. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Olikohan magnum force jonka ratkenneesta K-palkista näin kuvan, et siihen en ensimmäisenä laittaisi rahojani. QA1 ilmeisesti laatukamaa...
     
  6. SBM

    SBM 2nd gear

    Qa1 palkissa huonot nuo etukiinnityspisteet, pitkät holkit joiden läpi pultit laitetaan runkoon kiinni. "Huonoimmat" moottorikiinnikkeet valittu tuohon palkkiin, paino tippuu vaan 10-11 paunaa.
    Tilaahan sillä saa mukavasti lisää ja vääntösauvoja pystyy käyttämään.

    On kyllä ihan hirveät nuo etukiinnikkeet tuossa palkissa. Niille tartteis tehä jotain...
    Us partsissa näytti olevan 699,- ko. palkki
     
  7. Catiska

    Catiska Gearhead

    US Parts saisi varmaankin myyntiä lisää jos viitsisivät vähän panostaa noiden sivujensa tietohin. Useinhan siellä ei ole juuri mitään tietoja tavaroista mitä myyvät tai sitten se on täysin väärää. Kuten nyt vaikka tämäkin tuote.
    Kuvassa on alatukivarsi eikä K-member...
    Eli jos sieltä jotain tilaisi niin mitäköhän mahtaisi tulla paketissa??
     
  8. viridia

    viridia Gearhead

  9. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ovat näemmä vaihtaneet kuvan. Aamulla siinä oli alatukivarsi...
     
  10. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Kattellu samoilla ajatuksilla ko palkkia. Noista lukiessa törmää kaikilla myyvillä sivuilla että on käypäsiä -67 alkaen. Millä tapaa early a bodyt eroaa etupalkin osalta noista 67 ja uudemmista?
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Earlyt on eri levyisiä k-rungot vs late ja jotain muutakin. Ja lateisakin on eroja leipäkiinnikkeet vs 73/74? spool tyyliset koneen kiinnikkeet.
     
  12. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Runkoaisojen väli kasvaa siis siirryttäessä 66->67 vai? Onko muita eroja? Tukivarsia näyttäisi saavan 62- ylöspäin (poislukien loppupään a-bodyt), eli näissä ei 66-67 ole muutoksia?
     
  13. Mopar A-koppa

    Mopar A-koppa 1st gear

    Jos vaihtaa K palkin ni mitäs muuta samalla? Ylätukivarret putki malleihin...ohjaus mitäs meinasit?
     
  14. Catiska

    Catiska Gearhead

    Ylätukivarret kannattaa tietty vaihtaa jotta saa paremmin ronkattua pyöränkulmia.
    Ohjaukselle en enää tee mitään, olen todella tyytyväinen tuohon Borgesonin tehostettuun. Se on täsmällinen ja nopea. Ei ihan niin tehostettu kuin alkuperäinen, pienempi/kevyempi eikä siinä ole keskialueen tyhjää kohtaa.
     

Kerro tästä muillekin!