Dodge Ram Cummins Truck, osien swap sivut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 27.8.2009.

  1. TurboDiesel90

    TurboDiesel90 1st gear

    Löytyiskö keltään 2gen sisävaloa? Ja koukkua kattoon? Entä 8x165 "17 vanteita?
     
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

  3. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mulla olisi 18" 8x165 vanteet jos ne kiinnostaa?
     
  4. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Olisiko kellään myydä sitä vedenpoistohässäkkää, joka tulee pa-suodattimeen kiinni? Ei ilmeisesti uutenakaan saa...

    Auto siis -95 12v Cummins
     
  5. Ranee

    Ranee Gearhead

  6. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    Pirkkalassa voitelukeskuksella joskus mainosti että heiltä sais. Kannattaa kysyä. Niitä suodattimia ainakin saa jossa ei ole sitä poistoreikää.
     
  7. O.J.

    O.J. 3rd gear

    No kun livenä en oo nähny, ainostaan kuvan korjausoppaassa :D ed. omistaja oli heittäny mäelle... tietääkö kukaan onko toi juuri se?

    Kiitos vinkistä, soittelenpa sinne! Tässä kinnerissä kun tuli mukana noita M6 poistoreiällisiä suteja mut ne kestää hetken ja sit pullauttaa tiivarin pihalle kun ei vesi pääse sieltä pois!
     
  8. xterror

    xterror 3rd gear

    Selvennätkö tiivisteen pullahtamista vähän? Vesireikä tulpattu? Ei se vesi tiivisteitä pullauta kun jäätymällä.
     
  9. ticky83

    ticky83 3rd gear

  10. Karppas

    Karppas 1st gear

    Ilmanputsarin kotelo löyty jo, mutta löytyiskö vielä putki/letku turbolta kotelolle? Auto alkupää -96 kotelo loppupää -96, jos merkitystä.
     
  11. MasaYards

    MasaYards 1st gear

    Löytyykö keltään Overflow Valvea p7100 pumppuun?
     
  12. TurboDiesel90

    TurboDiesel90 1st gear

    Näitä ei oo löytyny vielä
     
  13. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    voin myydä samaan hintaan mihin olisin myynyt koko setin. saat sen kotelon kaupan päälle, siitä voi tehdä vaikka rotanloukun talon kulmalle :)
     
  14. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    joskus huutelin täällä samaa, mutta ei löytynut.. nyt mulla on ollut muutama kuukaus OFV tyhjä ja sen tilalla säädettävä polttoainesäädin. on ainakin mulla toiminut.

    tietty jos se OFV vuotaa ulospäin niin sitten ei auta. tai tarttee hankkia siihen tilalle sopiva banjopultti jossa riittäis virtausta tarpeeksi.

    (ps. saako lauhdutin-jamantti selvää mistä puhutaan? :p )
     
    Rannis ja JAMANT tykkäävät tästä.
  15. Karppas

    Karppas 1st gear

    Paiskasin yv:llä
     
  16. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Mulla o
    Mulla on yks ylimääräinen, mutta taitaa vuotaa läpi tämäkin.
     
  17. smgt

    smgt 3rd gear

    Mitatkaa siirtopaine niin ei tarvii arvella niiden toimintaa.
     
  18. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Oma ainaskin vuotaa pikkasen ku puhaltaa sen läpi. En oo mitannu paineet sillä.
     
  19. dustez

    dustez Gearhead

  20. Tmi_13

    Tmi_13 Gearhead

    Myytavana kakkos koppaseen lokasuojanlevikkeet, levittaa noin tuuman, ehka hieman yli. 60e. Vantaalla.[​IMG]
     
    Muokattu: 20.11.2016

Kerro tästä muillekin!