Murray B Park cbodies.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja VintageSpeed, 13.11.2015.

  1. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Onko kukaan tilannut Murraylta viime aikoina varaosia? Olen yrittänyt ottaa pariin kertaan sähköpostilla yhteyttä, mutta en ole saanut mitään vastausta. Edellisillä kerroilla kun tilasin kamaa (noin 2 vuotta sitten) oli nopeaa ja hyvää palvelua, nyt hieman ihmetyttää kun on mennyt kuukausi ekasta sähköpostista. Viikko sitten laitoin toisen, ei vastausta. :(
     
  2. three hundred

    three hundred Gearhead

    Ei sieltä vastausta kuulunut tännekään ....
     
  3. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Mulle vastasi viimeisen kerran 4.9.2014 eli viime syksynä, jonka jälkeen paketti tuli Suomeen sovitusti. Helmikuussa 2015 lähetin osakyselyä, niin siihen ei enää vastattu.
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tälle syksylle oon tilannut sähköpostilla, tavarat tuli perille sovitusti.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tänä syksynä en ole tilaillut heiltä mitään, mutta aimmen hommat toimineet ihan hyvin ja sovitusti.
     
  6. Vallu

    Vallu Gearhead

    Onkos tälle syksyä kukaan ollut Murrayhin yhteydessä? Meinasin osakyselyä laittaa mutta jos ei vastaile, niin lienee turhaa...
     
  7. 66monaco

    66monaco Gearhead

    tossa touko/kesäkuussa mailailin sille ja vastas päivän sisään ja osat tuli suht vikkelään.
     
  8. kippis

    kippis Gearhead

    toukokuun puolivälissä laitto mullekin useemman sähköpostin koskien puuttuvia osia c koppaseen. osat vaan melko hintavia....
     
  9. Vallu

    Vallu Gearhead

    Pistin tuossa vajaa kuukausi sitten kyselyä meilillä, ei ole ainakaan vielä vastannut...voihan toki viestitkin hukkua bittiavaruuteen. Pitänee koittaa uudestaa jossain välissä.
     

Kerro tästä muillekin!