chevy c1500 v6:sta v8:n Katsastus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Camino78, 8.2.2017.

  1. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Moi!
    Tarvis muutoskatsasta pickuppi 305 v8 pannulle.
    Onko kukaan tehnyt moisen toimenpiden?
    Onko dokumentteja jäljellä?

    Kun tarvi musta valkoista tietoa 4.3v6 ja 305v8, koneiten eroista.
    Jarruista, kallistuksen vakajasta.

    Pari kataloogia on jo hankittu, mistä näkee. Jarrut ja kallistuksen vakajat.
     
  2. Batman

    Batman Gearhead

    Camino78 tykkää tästä.
  3. Camino78

    Camino78 3rd gear

  4. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Eipä Maistunut leima sedälle.

    Kun tarvi olla lappu jossa luke, 1988 chevy c-1500 305 v8. Jarrujen koot.
    Ja g20 kaasari vanin 305v8 moottorin tehot.
     
  5. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  6. Camembert

    Camembert 1st gear

  7. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Nyt tuli leima.
     
  8. Rytari

    Rytari Gearhead

    Kuinkas painot meni, miettinyt kans että koneen vois toki vaihtaa mutta tarttis pysyä omapaino alle 1800 kilon
     
    Camino78 tykkää tästä.
  9. Camino78

    Camino78 3rd gear

    Eipä tullut katottu
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei se paino mihinkään muutu...itellä muistakseni 1760kg.
     
  11. Rytari

    Rytari Gearhead


    No sen mitä mä olen pari koneen vaihtoa katsastanut niin kyllä ne konttorilla on punninnut ja omapainoa muutellut, kokonaistahan ei voi keinotekoisesti muutella
     

Kerro tästä muillekin!