Missä on Y.Bremer?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja lincci, 26.3.2007.

  1. lincci

    lincci Gearhead

    Onko kukaan yrittänyt tai saanut yhteyttä Old Cars Worldin Yrjö Bremeriin viimeisen kuukauden sisällä? :x Ykä on tällä hetkellä jenkeissä autonhaku matkalla ja minäkin tarttisin sieltä yhden auton mutta kun ei saa minkäänlaista yhteyttä kaveriin.Mihin lie kaveri hävinnyt :cry:
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ootko yrittäny soittaa katjalle.ykällä saattaa olla salaisella numerolla oleva kännykkä matkassa , että saa touhuta rauhassa siellä.toivottavasti äijä ei ole hukassa kun mullekin ois tavaraa tulossa.
     
  3. lincci

    lincci Gearhead

    Mikähän tämän Katjan puhelinnumero sitten on? Ei ainakaan kukaan vastaa Suomen toimipaikastakaan.
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Katja (ykän sisko) löytyy moblan toimituksesta.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ykän ja mun numero loppuu 58. Ykä ilmoittanut että se on ankkalinnassa autonhakureissulla, niin kuin joka kevät. Ei muutenkaan helposti tavoiteltava. Sen sisko on lehden toimittaja eikä vastaa veljensä bisneksistä. Ei turhia soittoja toimitukseen kiitos. Sähköpostiin selkeät viestit Ykälle. Vastaa.
    Kyselkää tarkempia juttuja myytävistä autoista kun se on takas Suomessa.
     
    raaseriruiseri tykkää tästä.
  6. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Ykän pitäis olla ens viikon puolessa välissä takas vastailee varmaan sit puheluihin
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mitähän hienoa tuo tullessaan!!!! Kädet ristissä täytyy nyky talouden tilaa kiittää kun autoja tulee taas kultaistain 80 luvun malliin 8)
     
  8. lincci

    lincci Gearhead

    Kiitos kaikille tietoa antaneille.Sain vastauksen tiedottomuuteeni. :D
     
  9. janio89

    janio89 3rd gear

    Mikä mahtaa olla ko linjat poikki ykälle päin? Käski soittelemaan yhen häneltä hankitun auton osien tiimoilta ja alkukuusta jo ei saanut puhelimella kiinni ja nyt ilmottaa ettei numerot käytössä ja sähköpostissakin hiljasta? Jenkkeihin hilpaissut mies taas?
     
  10. Eliminator

    Eliminator 3rd gear

    Meni itel kaks vuotta et sain kiinni...
     
  11. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Se autokauppa on ollut kaikkina niin kertoina päiväsaikaan arkena auki, jolloin oon sattumalta sinne visiitille mennyt. Jos ei isäntä itse, niin joku muu paikalla. Että jos sieltä kyselisi?
     
  12. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Tekee kyllä sitä että ei vastaa puhelimeen jos luvattu tavara ei olekaan suomen kamaralla sovittuna ajankohtana,ei ilmoittele aikataulu muutoksista.Olen sivusta seurannut,yhden auton ostin vaikka ei vastannut sähköposti kyseilyihini.Hassulta tuntuu että moisesta laiskuudesta? huolimatta homma pyörii
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ihan kuin täältä olisi hävinnyt yksi tulikivenkatkuinen viesti jonka aamulla luin..?

    o_O
     
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    No niinpä onkin, muistanpa itsekkin tuon viestin.
     
  15. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Samat havainnot Ruottalaisille piti osat uholla mennä ?
     
  16. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Taisi tulla niin iso vuodatus että tuli katumus vai olisko ylläpito ollu asialla
     
  17. oolanti

    oolanti Gearhead

    Poistettiin yhteisymmärryksessä viesti, jottei kukaan ota hernettä (eller ÄRTA på svenska) nenäänsä ;) Tai itseasiassa ottikin jo :p Mutta fakta on se, että lähetys saapui kuuleman mukaan jo kesällä, eikä huolitsija ole ottanut koskaan yhteyttä, että tavarat olisivat haettavissa. Olipa vielä ilmoittanut, että oli ollut muka yhteydessä minuun, minkä johdosta tavarat laitettiin tulemaan hänen kauttaan. Itse en ole ko. henkilön kanssa ollut ikinä tekemisissä saati yhteyksissä. Olen yrittänyt tavoittaa puhelimitse ja lähettänyt virallisten kotisivujen palautelomakkeen kautta viestiä saman asian johdosta. Enkä muuten viitsi ajella pitkälti toistasataa kilometriä yhteen suuntaan vain todetakseni, onko paikka auki vai eikö paikka ole auki (winks winks Slant Sickness). Itse en tavaroitani olisi edes laittanut tämän huolitsijan konttiin, mutta kun itseltäni ei tätä kysytty. Olen viime aikoina ottanut tavarat nakkilalaisen Rockdale Motors Finland Ltd:n Eero Tarannon kautta ja homma sujuu niin hyvin kuin tämän asian voi ylipäätään hoitaa. Suosittelen todellakin! No anyway, kyllä mä jaksan niitä tavaroitani odotella ja niin jaksaa ruotsalaisetkin - mukana mm. ´68 Dodge Polara wagoniin alkuperäinen radio ja sisältä säädettävä sivupeili. Auto siirtyi syksyllä ruotsalaisomistukseen. Eikä tässä mitään uhota, vaan peräänkuulutetaan omia tavaroita :)

    http://www.rockdalemotors.fi/
     
    Muokattu: 11.3.2017
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ylen sensuuriko tännekin iskenyt?
     
    Norri ja oolanti tykkäävät tästä.
  19. oolanti

    oolanti Gearhead

    :D:D:D
     
  20. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Uhosta sen verran että aika paatoksella silti :odsmile:
     

Kerro tästä muillekin!