Winter Swap Meet 25.3.2017 Teivo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 25.1.2017.

  1. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Hieno tuo Soto tuossa yllä.

    Lähdettiin aamuyöstä ajamaan tuonne eikä keli näyttänyt todellakaan hyvältä.
    Lopulta kuitenkin taas kylmyys(tuuli)oli ainoa miinus,ihmeen paljon oli ostajia liikkeellä;)
     
  2. zebulus

    zebulus 2nd gear

    Osittain samoja tarttui munkin kameraan, mutta paljon vähempi :

    https://zebulus.galleria.fi/kuvat/Autot/Autotapahtumat/2017-03-25_Winter+Swap+Meet,+Teivo/

    Mitään sellaista rompetta en löytänyt mitä etsin (mm. 10-pulttisen GM perän tukivarret, mustang 66-67 simpukan 1" kääntövarsi), mutta kaikkee muuta kyllä löytyi niin että pois lähtiessä oli mun ja emännän kädet täynnä, ja 5e lompakon pohjalla, lähes tulkoon onnistunut reissu siis :D
    Ps. Noita em. osia voi tarjota yv:llä jos tallin nurkissa sattumoisin pyörii..
     
  3. 1320

    1320 Gearhead

  4. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Kyä oli taas hyvä swäppi. Tänään tallilla tyytyväisenä katselin ostoksiani.

    Syksyn swäpin yksi ostos osoittautui olevan "huti", kuinkahan näiden käy ennen seuraavaa swäppiä?:p

    Hieman aamulla harmitti kun oli tiet jäässä ja Mätärööri olis ollut valmiina ajoon.
     
  5. valpas

    valpas Gearhead

    Paljon tuli tuttuja tavattua, mutta sinua en tunnistanut (enkä montaa muutakaan täältä), kun on vissiin 20 vuotta siitä kun sulta Hansan hain. En huomannu soittaa.:(
     
  6. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Onhan siitä aikaa, kun kasvaa jo vankka männikkö sen paikalla.
    Tuolla kun kulkee, niin ei kyllä ketään meinaa tuntea, kun on niin tavaran määrästä shokissa...
     
  7. pas2

    pas2 Gearhead

    Parkkipaikkaohjaus ei yllättänyt taaskaan. Pätkätransitti ohjattiin mäen päälle kun oli ohjeistus "pakettiautot mäen päälle". Pakulla kun olin liikkeellä jos löytyy roinaa ja olipa siellä 350 kone kyydissä mikä oli menossa. Mutta tosiaan se on niin iso auto, ettei se mahtunut siihen alaparkkikselle mihin meinasin ajaa sen, kun olin aikaisin liikkeelläkin. Ei se sinne mahtunut, ei. Mutta kyllä sinne mahtui fullsizet ja jotkut muiden pakettiautot.
    Ja perseilyn kuninkuus oli minut väkisin mäen päälle vinkanneen parkkiohjaajan mutkutus portin vieressä, että "kai tämä voi tässä vähän aikaa olla, ei ole kenenkään tiellä kun äitinsä ja isänsä? olivat transporterilla tukkimassa raviradan portin sisään/ulosajoväylää.
    Ei mulla muuta, kivaa rojua löyty, ykski hassuliini huijas kympillä mulle aidon RM50 sylinterin männän kera PV:n vakiosylinterinä.
     

Kerro tästä muillekin!