Astron polttoainesuodatin ??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 14.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Missäs sijaitsee astrossa bensasuodin? En etsimisestä huolimatta löytänyt sitä mistään joten jeesatkaas vähän tietämätöntä.. :-?
     
  2. Oldman

    Oldman 1st gear

    Katsoppa altapäin, tankilta lähtevä putki, siitä vähän matkaa keulaan päin 20 cm suodatin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainakin mun omassa on suunnilleen kuskin oven kohdalla helman sisäpuolella.
     
  4. jyha

    jyha 1st gear

    kuskin oven kohdalta auton alle ja katse ylös! siinä möllöttää sähköinen bentsuunipummppu och suodatin vieretysten! suodatin on se johon ei tule johtoja! heh! :rotfl:
     
  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ööh..tuota suodattimen sijainnista olen samaa mieltä,mutta eikös pumppu ole tankissa samoin kuin muissakin...ellei ole korvattu/lisätty ulkopuolista pumppua???? :eek:

    Suodatin on sellainen pieni alumiininvärinen purkki,molempiin päihin tulee putket.
    Menee tukkoon helposti ja pitää vaihtaa riittävän usein koska erittäin pienikokoinen.

    Olikohan GM:n varaosanumero #GF-481 vai muistanko väärin...korjatkaa.
     
  6. jyha

    jyha 1st gear

    en lähde väittelemään koska ei oo varmaa tietoo, mutta noin on mun astrossa! mallia -90!
     
  7. juniorijussi

    juniorijussi 1st gear

    Sijainti!

    Suodatin on kuskin oven kohdalla niin kuin edellä on mainittu ja pumppu on tankin sisällä.Jos tosiaan on muualla on siihen joku tehnyt oman virityksen..!!


    Kannattaa samalla tarkistaa suodattimelta koneelle päin lähtevä bensaputki.Voi meinaan olla yllättävän huonossa kunnossa.Sinne kun toi etupyörä heittää kaikki suola ja kurapaskat..
    ---------------
     
  8. Kurkoo

    Kurkoo 1st gear

    Mites tohon tankin päälle pääsee käsiksi, onko pohjassa jokin lunkka verhouksen alla lähtöjen kohdalla vai pitääkö tankki pudottaa alas ennenkuin näkee ne? Pitäs vaan laittaa eberin imuputki suoraan tankkiin niin olis mukava tietää kuin iso urakka on edessä... :-?
     
  9. Destroyers

    Destroyers 1st gear

    Ainut tapa millä tankin yläosaan pääsee käsiksi, on ottaa tankki irti.
     
  10. KajS

    KajS Gearhead

    Juu, tuo on ainut oikea. Olen kyllä nähnyt dodgeramvanin (ei mun oma), jossa bensapumpun vaihtoa varten oli tavaraosaston lattiaan tehty rälläkällä "miesluukku". 37 cm siitä takaoven lukkotapin vastakappaleesta eteenpäin. Reiän tekoon oli ryhdytty siksi, kun ei haluttu valuttaa 80 litraa bensaa ulos.
     

Kerro tästä muillekin!