Kärjetön sytkä Buick 455seen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja IJHa, 26.5.2017.

  1. IJHa

    IJHa Gearhead

    Tarkoituksena on vaihtaa kärjettömään sytkään. Kun auto on museokilvissä, niin sen pitäisi sopia virranjakajaan ilman monia lisäpiuhoja. Mistähän sellaisen voisi hankkia?
     
  2. Burley

    Burley Gearhead

  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos se kärjellinen toimii niin ihan turhaa
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Olisin jopa liki samaa mieltä. Museoauton ajomäärillä ei ole oikein tarvetta alkaa kärkiä heivaamaan pois. Saavutettu hyöty kun on aika marginaalinen millään mittarilla. Mutta jos pitää, niin noita kärkien tilalle tulevia on kyllä, sieltä menee pari piuhaa puolalle, aika hyvin ne hukkuu taustaan.
     
  5. IJHa

    IJHa Gearhead

  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ainakin ihan törkeän ylihintanen on, samalla rahalla ostaisit noin 10 kärjet ja ajaisit niillä joku 300 000.

    Mutta jos asia on pakkomielle, petronixin saa mun muistaakseni puoleen hintaan mitä toi maksoi.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Ääni Pertronixille, menee sujuvasti ja helpolla kopan alle piiloon. Moneen museoajoneuvoon laitettu toimintavarmuuden nimissä.
     
  8. IJHa

    IJHa Gearhead

    Mikä malli olisi käypäinen 1972 Buick Rivieraan?
     
  9. 4337

    4337 1st gear

    Itse ajanut Ignitor 2 mallilla kohta kahdeksan vuotta.Buickilla.Kyllä Pertronix on ihan hyvä.Ota se siihen kuuluva puola samalla.Kun vaan et jätä virta avainta on asentoon tuntikausiksi,saattaa puola mossahtaa.
     
  10. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  11. buick71

    buick71 2nd gear

    Mulla kanssa tuollainen edellisessä Buickissa,hyvin toimi.
     

Kerro tästä muillekin!