Kumia metritavarana?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 20.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Elikkä onko jossain myynnissä kumia "pötköinä" tai tankoina umpitavarana?halkaisija luokkaa 2-20cm?

    Polyuretaania(?) saisi etolasta ~700-2000€/m joka on hiukan liian hinnakasta.
     
  2. Poppamies

    Poppamies 1st gear

    kyseles kuminauhaa/tankoa/profiilia Vammalasta, Finn Profiles Oy.stä
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Etola. Varsinkin poistomyyntikorista tekee löytöjä.
     
  4. Christoffer

    Christoffer Gearhead

    Juu eli minä olen syyllinen tämän topicin alkuun,unohtui tuo kirjautuminen.

    Etolan setä väitti kivenkovaan ettei kumia myytäisi tankoina tms ja kysyin sitä vielä useamman kerran häneltä tai sitten ei halunnut minulle sitä myydä.. :odroll: (jos se meinas että olen tekemässä niistä pamppuja tai jotain..)

    Eli ideana olisi tehdä esim puslia ja korin ja rungon välissä olevia kumeja,niitä kun ei taida olla myytävänä 80-luvun Gm full-size korisiin(vai onko??)
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Etolassa on levynä paksua kumia missä on kangasta seassa. Pelkkä kuminen rungon ja korin väliin ei ole hyvä eikä pitkäikäinen ratkaisu. Kehälll suutarilan Etolasta löysin halpiskorista sitä liuskoina.
    Kyllä noita luulisi vauhtikaupoistakin löytyvän, ainakin tilaamalla.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

Kerro tästä muillekin!