CJ5 -73 304+3-speed

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja pesälä, 22.10.2016.

  1. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Noni! Meni rekisteröinti katsastus läpi. Sais vaan verohallinon kaverit rykäistyä laskun mulle niin voisi hakea kilvet :)

    Eilen kun ajelin vesisateessa niin nämä "naurettavat" pyyhkijät mykistyi. Varmaan lähti vipu irti tao jotain.
     
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mulla meni pyyhjijä moottori jotenkin juntturaan/oikoseen ja kuumeni niin että maalit alko käryään.
    Halpa moottori oli, ei mustaakseni maksanu montaakaan kymppiä rokkiautossa.
     
  3. pesälä

    pesälä 2nd gear

    purin ton kerran kun oli jumissa, oli vaan niin hapettunut. putsasin ja rasvasin niin alkoi toimimaan. pitää tutkia mikä vaivaa
     
  4. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Olipas nopeata verohallinosta, tuli lasku vielä eilen iltapäivällä. Oli vaan 70e. Pääsee ensiviikolla kilvet hakemaan.
     
  5. pesälä

    pesälä 2nd gear

    tuli tilattu tommonen ruiskusarja tähän, https://www.summitracing.com/int/parts/fif-30003/overview/ .
    tuli just kotia, tarvii hommata ruiskupumppu ja suodatin+paluu linjasto tarvikkeet. varmaan kesälomalla vasta laitan kiinni.

    auto toiminut aika hyvin mitä tässä on paripäivää ajellut.
     
  6. jrasi

    jrasi Gearhead

    Laitahan kokemuksia tuosta ruiskuttimesta, kunhan saat paikalleen ja maileja mittariin.
     
  7. LPV

    LPV 3rd gear

    Moi, sieltä olisi saanut samassa paketissa pumpun ja suodattimet sekä letkua numerolla 40005... Paljonko tuli rahtia tuolle pumpulle? Mä olen myös harkinnut tuollaista tuon oman 406 Ponchoni päälle...
     
  8. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Maksoi vähän päälle 900e, uspartsissa on vajaa tonni.
    Luin tosta pumppusäiliöstä että aika huono laatuisia, jotain vuoto ongelmia jenkit selitti. Meinasin hakea biltemasta pumpun, ei maksa paljoa siellä ja sitten tekee vain paluu linjaston
     
  9. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Noni nyt toimii. On kyllä ihan eripeli vs kaasarilla ollessaan, eikä paljoa nikottele ajossa. Ei enään käryä pensakaan auton vieressä.

    Ainoa mitä "huonoa" huomannut niin joutuu odottamaan että pumppu tekisi esipaineen, sitten vasta lähtee käyntiin. Ja jos auto seisoo pitkään/yön yli niin joutuu monta kertaa tekemään ton pumppauksen. Ehkä tämä vaan johtuu tosta mun polttoaine puolesta.

    Ehkä tolla lpv ehdottamalla pumppupaketilla olisi päässyt helpommalla. Kyllähän tossa säästi jonkun verran kun hain biltemasta pumpun, pari an liitintä ja letkua. Töistä löyty hyllystä ruisku Audin psuodatin. Usapartsista ostin accelin paineensäätäjän mitä joutu modaamaan että kävi tähän.

    Niin ja jouduin ostamaan uuden "sytkäboksin". Vanhasta boksista puuttui kierroslukumittarin piuha ja tää ruisku ottaa siitä just kierrostiedon.

    Illalla meinasin lähteä Nastolan cruisinkeihin, jos on kuivaa vaan.
     
  10. pesälä

    pesälä 2nd gear

    Ei mennyt taaskaan putkeen. Pesin autoa niin nyt ei käy enään. Varmaan meni vettä sytkäboksin sisälle.
     
  11. pesälä

    pesälä 2nd gear

    nyt toimii taas. fitech meni takaisin laatikkoon ,kaasari kiinni. laakista auto tulille. pääsi vielä illalla lahden cruisingeihin.

    toi ruisku veti seokset jostain syystä yhtäkkiä sika rikkaalle, tulpat alkoi kastumaan eikä seos syttynyt enään. käsi kapulasta kun katsoi tietoja niin kaikki näytti olevan kunnossa. patelta kyselin teknistä tukea niin se meinasi että lambda voinnut hajota, no pate mittas sen ja se oli ok. takasin kiinni toimi hetken ja taas alkoi rötäämään. kai mun pitää yrittää saada rahat takaisin tosta. kyllä tuli jo nyt ikävä niitä ruiskun etuja vs kaasari. toimi kuin unelma 1.5päivää :odrealmad:
     
  12. pesälä

    pesälä 2nd gear

    rockautosta tuli monta pakettia osia, lähinnä uusia osia rikkinäisten tilalle.

    viimeisinä ajokertoina tuli laatikkoon joku häikkä, tahtoo sylkeä pakkia pois päältä herkästi. onkohan laatikon kansi siirtynyt vähän, kun se oli irti aikaisemmin. siinähän ei ole mitään lukitus tappeja vain väljät pultin reijät.
     

Kerro tästä muillekin!