Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Ei näy?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Näkyy
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Eikä näy! :(
     
  4. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    No kertokaa nyt meille joille kuva ei näy, että mikä mörkö ..?
     
  5. GMies

    GMies Gearhead

    Joko näkyy?
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Joo...
    Tuttu Fordi vaikkapa Alastaron varikolta.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Näky heti alunperinkin. Pitää kato olla virittyneenä oikealle taajuudella ja uskossa luja!
     
  8. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Äsken lahessa kulunut musta '70? avo Challenger. Olemattomista käyntiäänistä, mitä mun kulkineen avonaisesta ikkunastakaan ei juuri kuulunut, tuli mieleen että olikohan slantilla? Tuskin kuitenkaan oli, mut olishan ollut mukavan erilainen..
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    On se sallenkeri 318motilla ja vakioputkella kyl myös ihan hemmetin hiljanen?
     
  10. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Visulahden kohdalla avo-Challenger ja Juvemmalla ainakin jokin 50s Chrysler/Imperial..
     
  11. Mäöräkoera

    Mäöräkoera 2nd gear

    Fiat multiplan bongasin. Oli lentää yökkö... hyi helevetti:wc::odconfused:
     
  12. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ylin kuva näkyy punainen auto, jos on alempana toinen kuva se ei näy...? o_O
     
  13. Noci

    Noci 3rd gear

    Poliisiauto ojan pohjalla, nauhat ympärillä. Ei oo poliisilla kauaa kestäny päästä onnettomuuspaikalle...
     
    Nikuzai ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  14. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Lohjalla valkoine Dodge Ram avolava 70-80 luvulta, luumunvärinen sämpylä 50-luvulta, valkoinen Olds 70-luvulta, harmaa Chevy avolava 80-luvulta, tämä saattoi kyllä olla eilisen bongaus..?
     
  15. Kruiseri

    Kruiseri 3rd gear

    Komee auto mut kyytiin ei oo kiire.....

    [​IMG]
     
    Vuppe tykkää tästä.
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Muistivatkohan myös puhalluttaa kuljettajan ..?
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Veikkaan et se on naamioitunut poliisiks, joten ne ei oo varmaan löytäny sitä. :D
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  18. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    58 Buickki mennä jyskytteli Siilinjärvellä Kehvontietä pitkin tänään, kun olin nurmikkoa leikkaamassa. GS Buick on kanssa vilahtanut maisemissa. Itse olin juhannuksena kuskina 70 GS:llä Varkauden seudulla. Hyvä jos kylälle on tullut muitakin Buick miehiä/tai naisia
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Parpäivää sitten eli tiistaakina

    sata apina huiskaisi ohi

    Nätti sininen, kromirinkulat vanteissa


    Ei niitäkään hirveemmin enää liikenteessä näe
     
  20. Skoll

    Skoll 2nd gear

    http://imgur.com/a/8cgWh

    Tommoset automobiilit tuli bongattua samalla kun kävin itse hääautokeikan heittämässä Kiimingissä, ylemmän auton omistajan kanssa tulikin siinä rupateltua tupakin verran.
     

Kerro tästä muillekin!