RAM etu akseli momentit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Moogi, 24.6.2017.

  1. Moogi

    Moogi 1st gear

    Olisi etuaksila remontti edessä.. kardaanin ristikot ja pinjon Stefa ja tietysti pallonivelet... Mikähän mahtaa olla pinjon ja kardaanin ristikoiden kiri momentit ettei pilaa laakereita heti kättelyssä? Akseli on Dana 60
     
  2. Ranee

    Ranee Gearhead

    Chilton sanoo pinionille 340-408Nm ja etuakselin ristikoille ei ole arvoja. Taka-akselin pannoille 19Nm.
    Minun kirja 89-1996 malleille.
    Itse olen ristikot laittanut näppituntumalla ja sinisellä lukitteella.
     
  3. Moogi

    Moogi 1st gear

    Kiitoksia. Pitäisi täsmätä kun oma auto -95. täytyy yrittää uudestaan ensi viikolla innostua remontoimaan kun uudessa ristikossa oli jenka tappi katkaistuna nipan reikään niin tarvis vaihtaa osa..
     
  4. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Pistin moogi sulle yv.
     

Kerro tästä muillekin!