Toyota vai Dacia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja max, 9.3.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oliko se n.2000e asennettuna vai pelkkä laitteisto? Sitähän ei kai saanut ite asentaa?


    Menee ohi aiheen mutta eikäs tää aihe jo päättynyt siihen että kysyjä ostaa dokkerin :D
     
  2. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Menee mutta mikä aihe ei täällä meni ohi alkuperäisin aiheen :D

    Asennettuna taitaa olla 4 syl. N. 2400€ alk. Kysymällä terragasilta selviää. Saat toki itsekin asentaa jos sulla kaasuluvat on. Kysy terragasilta jos saat itse asentaa ja se sitten tarkastaa kaikki ja antaa sulle paperit siitä millä saat katsastettua auton.

    Voudaan me yv:näkin jatkaa jos kaipaat lisää tietoa.
     
  3. max

    max Double Gearhead

    No niin,olen saanut tämän teiden kuninkaan Dacia Dokkerin käyttööni,ja täytyy kyllä sanoa että voimaa siinä on ihan pirusti!!

    [​IMG]
     
    Roc, Mikkis ja Saetkae tykkäävät tästä.
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voima vaan ei näytä välittyvän itse autoon tuolta takaa :D
     
  5. max

    max Double Gearhead

    Et vaan huomaa sitä,sillä rakensin tuohon gardaanin ja jakolaatikon.
    Lomalla on mukava tehdä mitä vaan ja puhua mitä sattuu!!
     
    Karpov tykkää tästä.
  6. jenkula

    jenkula Gearhead

    Puhtaalla suulla ei sais tommosta puhua.
     

Kerro tästä muillekin!