94vuoden 6.5 syöttöpumpun ennakonsäätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja meitsi83, 25.6.2017.

  1. meitsi83

    meitsi83 1st gear

    Missä päin pirkanmaata tai keskisuomee osattais säätää 6.5 syöttöpumpun ennakkoo?
    Auto siis on 94 vuoden 3500 dually ja sahauttaa käyntiin vähän turhan pitkään. Siirtopumpussa ei vikaa.
    Hehkuja en oo tarkistanu mutta tekee samaa sahausta kuumallakin koneella joten mun "järjen" mukaan ei vika olis niissä.
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jos on jakopää kulahtanut?
     
  3. meitsi83

    meitsi83 1st gear

    jakopäästä ei oo kyl mitään tietoo. menin tänään lukeen vikakoodeja mut eihän se service valo palanu ollenkaa. oli näköjään ennen myyntiä nypätty polttimo pois...
    nyt palaa kokoajan. vikakoodia 35 vilkutteli.
    kaverilta kokeilin uutta pmd boksia niin sillä ei tullu vikakoodeja eli siinä ainakin on vikaa mutta käynnistykseen ei silti mielestäni vaikuttanut.
    nyt oma boksi taas kiinni ja heti syttyvalo ja 35 koodia lykkää.
    pitää huomenna vaihtaa se pmd ja tutkailla vähä tarkemmin.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

  5. kojo

    kojo Gearhead

    Onks se sun pmd attumoisin kiinalainen Dorman?
     
  6. meitsi83

    meitsi83 1st gear

    vika selvis sahaukseen! suuttimethan siellä kusi!
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulle on tullu sellanen tuntuma, ettei noi sähköpumppuvehkeet koskaan syty yhtä hereesti ku perinteinen. Ihan sama joissain bensa-tietska-ruiskuissa, sen pitää ensin pyöriä joku tietty määrä, ennenku syttyy.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sitä pumppua ei kannata ruveta mutulla kääntämään mihinkään suuntaan vaan se täytyy säätää niin että on samalla jonkun läppärin tms onjelman kanssa yhteydessä.
    Ja samaa mieltä Jussin kanssa yksikään DS pumuppinen mitä olen käynnistänyt ei lähde samalla tavalla käymään het kuin vanhat mekaanisilla pumputtimilla. Johtuu vissiin siitä että ecu tarkistaa että kaikki anturit herää ensin?
    Aika moni luulee että näitä pitää hehkuttaa ihan aina kun ei lähde heti käymään edes lämpösenä.
     
  9. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Tää on ihan tosi. 6.5 diesel Capricessa mekaanisella pumpulla. Ei paljo tarvi starttia pyörittää. Suburban otti aina pienen hetken.
     

Kerro tästä muillekin!