Chevrolet Trans Sport 2003 ABS-yksikkö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Aleksandra, 22.7.2017.

  1. Aleksandra

    Aleksandra 3rd gear

    Hei, mun autossani palaa ABS ja TC vikavalot ja korjaamolla vika löytynyt ABS yksiköstä.

    Kyselisin hieman apua, koska olen tässä jo n. 3kk etsinyt siihen tuota ABS yksikköä :(
    Uutena sitä ei ole löytynyt, koska siinä on luistonesto. Käytettynä ei ole vielä toistaiseksi löytynyt Suomesta.
    Ebaysta en osaa edes hakea, kun osasta otettujen numeroiden avulla en sitä itse ole löytänyt.

    Eli jos joku tietää jonkun jolla sellainen voisi olla tai osaa katsoa Ebaysta, niin olisin erittäin kiitollinen :)
    Auto toimii muuten hyvin ja työmatkaa pitäisi sillä ajella, mutta katsastus alkaa häämöttää...

    Tässä noita numeroita, joita olen löytänyt osasta.

    BRK PRES MDL PN 10321552
    ECU PN 12218559
    *85590163*

    Jos joku tietää, että on mahdollisesti jotain muitakin numeroita, niin voi antaa vinkin :)
     
  2. autoilija

    autoilija Gearhead

    Meinaatko ABS- pumppua vai ohjainyksikköä?
     
  3. JC5IEDM

    JC5IEDM 3rd gear

    Tuo keskimmäinen numerosarja tuottaa jonkinlaisia tuloksia eBay:ssä.

    Amerikan suunnalla tuon ikäinen Trans Sport tunnetaan wikipedian mukaan ainakin nimillä Chevrolet Venture, Pontiac Montana, Oldsmobile Silhouette....
     
  4. Aleksandra

    Aleksandra 3rd gear

    Kun kävin siellä korjaamolla, niin se mies siellä puhui, että ABS:n moottori on viallinen.
     
  5. Kustomi

    Kustomi 2nd gear

    Eli vika ko siis pumpussa?
     
  6. Aleksandra

    Aleksandra 3rd gear

    En osaa sanoa, kuin sen mitä korjaamo mies sanoi :oops:
     

Kerro tästä muillekin!