Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Mulla reppanalla on ollut 040-alkuinen puhelinnumero iät ja ajat, eikä ole prepaid. o_O
    Aikoinaan soneralta hankittu ja numero on säilynyt kun olen kilpailuttanut, nyt saunalahti on halvin... [​IMG]
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mulla on radiolinja aikunen numero taitaa olla jopa nmt peruinen numero 0440-6numeroa

    Toinen sitten intin jälkeen hommattu zeroforty aikanen

    Sekin on hassu toisen laitan myynti ilmoihin ja toisen voi sitten laittaa arvontalappuihin vaikka menisi suoramarkkinointiin, niin siihen eivät silti soita puol 10 illalla kuukauden vanhasta myynti ilmosta
     
  3. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Eikös tuo lie jokaisen oma asia hommaako lasku vai prepaid liittymän tai hommaako kumpaakaan.

    Jos siihen oletettuun prepaid numbaan ei vainoharhaisesti uskalla vastata/soittaa niin parempi jättää soittamatta, viestii vaikka savumerkein...

    Eipä noita laskuliittymä numeroitakaan kaikkia tuppaa löytymään tiedustelusta, outoa onko vai mitä?;)
     
    Inlinee tykkää tästä.
  4. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tämä puhelimeen vastaamattomuus näkyy kyllä näissä työtehtävissä.
    Olen tainnut jotain yhteensä seitsemää asiakasta tässä muutaman viikon aikana tavoitella ja pari olen saanut puhelimella kiinni suoraan.
    Tänään viimeksi kolmelle yritin soittaa, eivät vastaa.
    Yhdelle tässä aiemmin laittoi viestin ja soitti sieltä heti takaisin, syy oli kyllä ihan sitten ymmärrettävä. Nyt nämä tämänpäiväiset, niin yhdelle oli toinen numero, mistä sain toisen henkilön kiinni ja sen jälkeen tavoiteltu henkilö soitti takaisin.
    Toiselle olen soittanut jo viime viikolla ja tänään ja laitoin viestin, ei mitään.
    Kolmatta nyt en vielä sen paremmin ole yrittänyt kuin kerran soittamalla.

    Numero on ihan normaali 050-alkuinen mutta mitään tietoja sillä ei löydy, siihen itse en pysty vaikuttamaan, työnantajan käytäntö.
    On sitä siis muuallakin liikkeellä kuin OD:lla ja autokaupassa.
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Toi on totta!!

    Meillä on ihan 09 alkuinen lankapuhelin, mutta 80% saa jutella vastaajan kanssa, jos nyt sitäkään sattuu olemaan.

    Tavallaan ymmärrän, koska kaiken maailman tyrkyttäminen puhelimen välityksellä on tänä päivänä niin yleistä, etten itsekään jaksa kaikille kattoremontin, vakuutusmyyjän ja koulukiusattujen asialla soittavien kohdalla olla kauhean ystävällinen.
     
    rane58 tykkää tästä.
  6. rampleri

    rampleri 3rd gear


    Kaipa tuossakin on joku hyvä syy miksei nummeron tietoja julki tuoda.

    Itsekkään kun ei aina pysty luuriin heti vastaamaan, niin tapanani on kyllä soitella takasinpäin jos vain soittajan tiedot näyttävät sellaiselle että se on mielekästä.

    Ihan jokaiselle ikkunanvaihtajalle ei viitti soitella, eikä tiedottomiin nummeroihin.
     
  7. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mulle lakkasivat soittamasta koulukiusaajien kannatus yhteisöstä, kun suututin ne

    Herkempi täti ihminen ei tykänny kun sanoin ettei opettajilla ole mitään valtuuksia ees kieltää kiuasaajia
    Jos niille huutaa kiusaajat menee iha piloille ja koulu/opettaja joutuu maksamaan korvauksia komennetulle

    Sit voin lahjoittaa rahaa jos se menee riehuvia oppilaita ojentaneen lakimieskuluihin, mutta se kuulemma ei ole mahdollista
     
    Norri, onoff road, rane58 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Junez

    Junez 2nd gear

    Mielenkiinnolla seurannut keskustelun kulkua, joskin meinannut mennä hieman foliohattuiseksi offtopiciksi prepaid-liittymistä. Välillä olen pohtinut, että olenko ymmärtänyt väärin ja keskustelun aihe onkin ollut ihmeellisten myyjien ilmoittautuminen.. :rotfl:
     
    Norri ja Inlinee tykkäävät tästä.
  9. juunas

    juunas 1st gear

    kyllä oli taas hermo kiriänä ku on niin ihmeellistä menoa nykyää. ittellä vanha bmw myynnissä/vaihdetaan toiseen bmwhen. tuli viestiä että "kiinnostaako vaihdella tämmösee hyväkuntoiseen ja leimattuu bmwhen ja päläpälä"

    - minä vastasin että tottahan tuo kiinnostaa, laitaha kuvia,tietoja,missä päin auto sijaitsee, tms

    - myyjä laittoi 4 kuvaa jotka oli otettu hyvin kaukaa, ja kertoi ettei suurempia vikoja ole, ehkä hieman ruostekorjauksia kaarissa ja maalattu paikoitellen huonosti.

    -minä pyysin lähempää kuvia niin nään vauriot. -myyjä lupasi seuraavana päivänä laittaa.

    -seuraavana päivänä ei mitään

    -seuraavana päivänä eimitään. laitoin illalla 22 aikaa viestiä että unohtuko?

    -seuraavana päivänä ei vastausta, wattsapissa kuitenkin näkyi että kaveri oli käynyt lukemassa viestit.

    -seuraavana päivänä laitoin tekstiviestejä,wattapissa viestejä, ei vastata mihinkään, ei tule kuvia ei vastausta.

    -seuraavana päivänä laitoin viestiä, soitin 4 kertaa, aina suoraa tööttää varattua. päätin kokeilla vielä työpuhelimella, HAHAA sehän hälyttää! eli jannu oli estänyt minut watsapissa ja kääntänyt puhelut ja tekstiviestit pois omasta numerosta.

    no myyjä : vastas "jesse".. minä siinä sitte kirosin,esittelin itteni, kerroin asian ja kysyin että miksi sitä ei perkele voi ilmottaa jos ei kauppa kiinnosta? myyjä "no minä ajattelin että kyllähän tuosta nyt ymmärtää jos ei viesteihin vastailla ettei vaihtokauppoja tule" minä sitten hermostuin kysyin että eikö olisi ollut helppoa vain kirjottaa "ei kiitos, ei tule kauppoja" kuin alkaa puhelimen asetuksista estämään puhelinnumeroa ja kuunnella pilpattavaa wattsappia? jesse 18w "joojoo,tuut tuut tuut"

    kaksi kertaa oon yrittäny ostaa nyt autoa sawosta,tarkemmin kuopijosta ja vieläkään se ei onnistunut :):):):):(;)
     
    isalmela, Norri, rane58 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  11. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    mikäs se muuten on että myyjät tuntuvat olevan kovin yllättyneitä että joku kun sanoo tai vaikka kirjoittaa tekstiviestissä alkuviikolla heille että tulee perjantaina kello 17 katsomaan autoa/tavaraa/mitälie ja sitten tosiaan tulee kello 17. tai parhaimmillaan ilmottaa puolta tuntia aiemmin että nyt oon tulossa.. ja on viiden minuutin tarkkuudella heidän pihassa sovitusta ajasta paikalla. he on yleensä jotenkin joku homma kesken.. eivät ehkä itse ole vielä edes paikallakaan.. "kun ei se kuitenkaan tuu"

    ne on yleensä ihan hämmentyneitä että joku voi pitää sanansa..

    sitten vielä olla ajallaan paikalla..

    ja vielä maksaa käteisellä niinkuin lupasi..

    oiskohan just näiden whatshutt tapauksien tuoma epäusko kyseessä.
     
    isalmela ja rane58 tykkäävät tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mäkin sovin kaupat seuraavaksi päiväksi kun oli autoni näyttäjällä eli kaverilla kiire ja ostajalla nälkä.

    Osasin jo ottaa rennosti ja miettiä että ei se enää huomenna asiaan palaa ja autoa osta vaan kaupat ois pitäny keinolla millä hyvänsä leipoa nyt.
    No onnistu se ja asiallinen ostaja olikin vaikka en kasvotusten nähnyt.
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mule on taas myyty jotain ihme ikkunaremppoja ja muuta turhaa. Tarjottiin jotain säästötiliäkin tässä taas, tarjos jotain onnetonta korkoa ja pistin sen laskemaan paljonko nettoon 2000 pääomalla 5 vuodessa, ei se myyjä sitä osannut laskea mutta jotain 100 euroa tai vastaavaa se oli jos sitäkään, kysyin että mitä järkeä eikä se siihenkään osannu vastata tai keksiä perustelua.

    Offtopiccia mutta nyt sellanen kuka olis ostamassa multa yhtä autoa pois on jostain syystä estänyt mut, tuuttaa vaan varattua. Sanoin että puran ton auton muuten että tarttis nyt tietää että ostatko vai et, kuulemma tulee hakemaan, älä vaan pura sitä, ostansen. Varmaan kuukauden asia ollut vireillä. Voisi pari kertaa koittaa soittaa ja tuupata maan täytteeksi koko paska on jo toinen vai kolmas kuka tulee hakemaan "älä vaan pura sitä" ja sit katoaa johonkin. Nyt alkaa kesäkin oleen loppu ja ei enää aikaa edes purkaa.....
     
    Norri tykkää tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pura äläkä odota.
     
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Menee ens kesääm
     
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Polta se ja laita video sille häiskälle.
     
    isalmela, Norri ja Roberto tykkäävät tästä.
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Mikä auto kyseessä?
     
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

    mulle myynti loppu kun laitoin muutamia vuosia sitten numerot robinson palvelun kautta estoon?? oon tästä aikasemminkin maininnu jossain topikissa kuten myös tästä puhelinnro asiasta? itellä ollu viimeset 17vuotta 0440 alkuinen alkuperäinen dna liittymä joka nyt elisa ja toisessa puhelimessa viimeset 20v 0500 alkuinen rätinälinja joka nykyään dna, oli mulla sillon joskus alussa teleltä 949 alkunen numero joka muuttui 9400 numeroksi ja sen jälkeen puhelimia vaihtamalla nmt-->gsm:ksi 0400 alkuseksi? ikinä en sitä numeroo muuten oo irtisanonu mutta liittymä on jollain muulla käytössä ja oli jo n. 20v sitten kun armeijasta pääsin? se siinä hauskinta oli kun mullakin se liittymä toimi yhtäaikaa:D sen jälkeen kun puhelin jossa se simmi oli hajosi en päässy enää soittelemaan? mutta sori ootee, mutta nikun 0440 alkuinen numero ei ole koskaan muuten ollu alkuperäinen radiolinja? radiolinja käytti 050-alkuja 90-luvun aolulla/lopulla, on siis edelleen elisa/saunalahti nimellä tunnettu:rolleyes: dnalla ollu ennen ja nyt 044-alku? siis jos uuden liittymän otat;)
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ainakin 2000- luvun alussa radiolinja oli 050 alkunen. Itellä oli tollanen sillon ja on vieläkin.

    Kun muuttu elisaksi tai siinä vaiheilla alko kuuluvuus huononemaan niin että oli pakko vaihtaa.
     
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulla radiolinjan liittymä vuodelta 1997 vieläkin käytössä. 050- alkuinen.

    Radiolinja ei muuten muuttunut suoraan elisaksi. Siinä oli välissä useampikin.
     

Kerro tästä muillekin!