Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Katohan! Siinä minä terassilla olin olusella :)
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Suomussalmella Ämmänkadun ja Koulukadun risteyksessä aamulla vähän ennen yhdeksää jännän värinen Lincoln Town Car ja sama paikkakunta mutta Kyröntiellä joskus 13.00 hujakoilla musta C5 Corvette
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Eipä ole vastaa tullut :odeek:
     
    Aasi tykkää tästä.
  5. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    GT500-68 Naantali elokuu 2017
    [​IMG]
     
    esmi tykkää tästä.
  6. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Oliko tuossa "vaeltavat takavilkut" Cougarin malliin? Jotenkin on sellainen muisto.
     
  7. isalmela

    isalmela Gearhead

    Jahas, tapasimme näköjään Suomussalmen ABC tankilla muuan viikko sitten. Mulla on se valkoinen Lincoln Town Coupe. Ootko myynyt Chryslerin?
     
  8. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Niin sinä olit Tatun kanssa siinä? En oo myyny, tuossa se pihassa on edelleen.
     
  9. isalmela

    isalmela Gearhead

    Joo kyllä minä se olin. Katsoin vaan että nettiauton ilmoituksessa luki myyty. Ehdin jo säikähtää, että olet hävittänyt tuon komean auton! Minusta se on hieno auto, eikä mikään yleinen menopeli näillä leveysasteilla
     
  10. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Oisko ollu joku edellisen omistajan ilmoitus? Ei tuo mulla oo vielä myyntiin asti kerenny.
     
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Okei hyvä niin
     
    rade tykkää tästä.
  12. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Turussa lotkotteli musta 80-luvun Olds Delta erittäin hyvällä äänimaailmalla varustettuna.:odcool:
     
    isalmela tykkää tästä.
  13. tooke

    tooke Gearhead

    Tänä aamuna Puolangalla Pudasjärventiellä hienokuntonen abbaot -70-71 300 Sysleri...
     
    isalmela tykkää tästä.
  14. GMies

    GMies Gearhead

    Ford 50's tänään ennen puoltapäivää Tampereen Lamminpäässä.

    [​IMG]
     
  15. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Joku päivä sitten siisti kuntoinen Fiat Uno 60 heppasena


    Mitenhän lie kiinnostava ajettava, uutena ollut. Kun eikö se suhteellisen kevyt kuitenkin ole?



    Niijjoo eilen taisin bongata Aasi;n syslerin postin pihalla parkissa
     
  16. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Surffasin google mapsilla jossain wyomingin perähikiän pikkukaupungissa ja vastaan tuli helvetisti uudehkoja pickuppeja ja yksi nättikuntoinen 57 Belair. o_O
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Jostain Venezuelan ja Columbian rajalta voi bongailla paljon 70-80-lukujen fullsize chevyjä, käyttävät isotankkisia autoja siellä bensarallissa. Oliko nyt niin, että Venezuelassa on kansallinen öljy-yhtiö ja polttoaine halpaa ja Columbialaiset käy siellä hamsteeraamassa?
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Venezuelassa tais juu olla aika halpaa bensaa jopa venäjään verraten?
     
  19. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Siinähän se parkissa aina pojottaa, pitäs varmaan käydä painepesuria jossain sille näyttämässä ku tuo pirun mänty ja linnut tiputtelee kaiken mahollisen päälle... :D
     
  20. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ei ole kauaa jos sielläkin alkaa rytisee, eivät ole tyytyväisiä dikuhallitsijaan.... :argue:
     

Kerro tästä muillekin!