Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    suomalaisen tekemä pistosahalla?
     
  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    Joo.. kait.. en mä keksi mistä muualtakaan se vesi olis tullu. Aivan märkänä ja ruosteessa koko ratio
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kerääntyykö normi vehkeissä sitten putkistoon kondenssia ilmastointi päällä? Oon luullu että ilmastoinnin kenno ja putket vaan hikoilis mutta en tiiä.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei mulla sinne kyllä oo vettä päässy.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mulla edellisessä subessa mystisesti valu sateella vesi sisään jostai lämppärikotelon paikkeilta.
     
  6. pantera

    pantera Double Gearhead

  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sole hinta eikä mikhän! Tilaatko meille pojille?
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    lähetä kuvia rahoista
     
    Gary Grand, palontie ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Etkö ole kuullut lahjasta? :(
     
    rb tykkää tästä.
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Jos apparin jalkatilaan tippuu vettä koelaudan alta C/K 88 - 97, niin todennäköisin syy on reunimmainen ruuvi apukuskin puolella, joka pitää sitä tuulilasin alareunassa ja konepellin välissä olevaa kapeaa mustaa muoviritilää paikallaan.
    Ruuvi on ruuvattu apparin puolella lämmitys/ilmastointi kotelon kohdilla kotelon katosta suoraan läpi.
    Ritilän ja peltikotelon välissä on vain muutama milli väliä ja siinä on lisäksi sellainen matala syvennys/pokkaus pellissä, josta vesi valuu kyllä normaalisti pois, mutta kun siihen kerääntyy moskaa ajan myötä, niin se alkaa tulvimaan ja vesi jää seisomaan ->lopulta se rupeaa vuotamaan sen ruuvin reiän kautta sisälle...toimii kuin viemäri...pahimmassa tapauksessa ruostuu kunnolla puhki.
    Korjaus...ottaa sulat varsineen pois (pikalukitus), sitten se ritilä pois (4 ruuvia muistaakseni), puhdistaa samalla kaikki paikat pyyhkijänvivuston kotelosta ja laittaa pienen nokareen butyylia tai muuta tiivistys massaa tai korikittiä sen ruuvin kohdille, mahdollisesti myös numeroa isompi ruuvi.
     
    Anza ja palontie tykkäävät tästä.
  11. tonokki

    tonokki 1st gear

    Sellanen tuli tässä mieleen kun oon nyt alottanut urakan lukee tän ketjun läpi..nyt oon lukenut reilu 200 sivua(enään 1000 jäljellä) ja kaikilla pakoputki on 3" tai isompi. Mulla on omassa nyt 9#resistori, välijäähytin, kojo lastu, ilmanotto parannettu mutta normaali filtteri,3" downpipe,loppu Putki on vaan 2.5" mutta turbolta loppuun asti suora ilman pönttöjä. Mahtaakohan tuo ahistaa tuolla? Tässä googlea käyttäneenä pitäis riittää 270hp asti mutta tiedä sitten. Suburban 1995 6.5td.

    Ja putkihan on siksi 2.5 kun tuli pikkusen vähäsen kiire leimalle ja ei motonetissä ollut jäljellä 3" putkea yhtään pätkää.
     
    Muokattu: 26.9.2017
  12. Anza

    Anza Gearhead

    Mulla C1500 vuoti apparin puolelta maton märäksi parista kohtaa. Tuulilasin ritilän alapuolelta oleva peltilevy. Se on liimalla kiinni poterossa. Irti, ruosteet pois ja liimalla takas. Sit johtojen läpiviennit tihuttaa ja lisäksi muutaman lämppärinkotelon mutterin alla oleva liimaköntsä oli kuivanu ja pultti löysällä. Niistä mehi vedet sisään. Mutterin alle uudet mänkit ja kireelle. Nyt ei oo lattia ollu märkä. Letkulla kun lorottelee vettä, niin paikat paljastuu.
     
    Muokattu: 26.9.2017
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Miten lie vaikuttaa koneen iso koko vai ei lainkaan? Ainakin neloskoneissa 2.5 tuuballa pärjätään sinne just 300 kantturoille hyvin.
     
  14. tonokki

    tonokki 1st gear

    Menohaluja tolla kyllä on kovasti ja liikkuu herkästi..ehkä mä en anna asian häiritä ja ajelen hymy huulilla..
     
  15. keke1478

    keke1478 3rd gear

    4"putkea olla pitää :rotfl:
     
    palontie tykkää tästä.
  16. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Ei niitä mitään hinkata kannata, Roskiin vaan ja Rockautostauudet lamput, maksaa varmaan 20€.... !!
     
  17. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Oisko ollu jotaki 300€ huitteilla Marteliukselta valmis putkisto Subbariin niin en kyllä siihen hintaan ala mätönetistä hakeen mutkia ja räkimään paikalleen. Arto laitto vielä kiinnikkeet kaupan päälle :D;) siitä on kyllä aikaa joku 5v että saattaa olla nyt vielä halvempi tai tiiä sitä.
     
  18. Pierunkuori

    Pierunkuori 3rd gear

    Vaniin (02) ainakaan siellä ollut enää mtn. Ja tuntu että eivät saakka Jotenka motonetin kautta kämpille lemmari nipun kanssa eikä tarvinnu hitsailla mtn. Ja ohan se vaunun keula pikkusen musta ku vakkari päällä puottaa ylämäkeen ja kattelee vaan ahtopainemittaria mutta vauhti ei hyydy lakua vaan pukkaa:)
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Multa oli se musiikkiboksi kaasupedaalin yläpuolelta nyysitty perkele.


    Voiko hytin puslat huonona tärrätä hyttiä tyhjäkäynnillä d päällä ja liikenneympyröissä? Alkaa olla kaikki muu vaihdettu ja kuskin puolen kumi ihan paska, töysyissä lyö jalalle.
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko se "tärrääminen" enempi ääni ku ihan tärinä? Mulla toi vanhempi täryytti jäykän ilmastoinnin letkun osumisesta sisälokariin ja se uudempi K1500 oli kova jyristeleen erityiseen pakkasella hyttiä, tosin dieseli. Siitä en keksiny sitä ääntä, ja nyt se onkin jonkun muun huoli.
     

Kerro tästä muillekin!