Chevyn moottorin tunnistusapua kaipaisin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja T.N, 3.10.2017.

  1. T.N

    T.N Gearhead

    Kytkinkopan luona olevaa valunumeroa ei näe kun on niin ahdas paikka mutta oikealta edestä
    löytyi koneistettu tasopinta johon meistetty : F0110HB
    Alkuperäinen väri oranssi ja vaihdettavalla patruuna öljyn suodattimella se on.
    Näillä jos pääsisi jäljille niin tiedoista kiitollinen olisin.
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  3. T.N

    T.N Gearhead

    Häiritsee vaan toi vanhan mallin öljyn suodatin. Eli vaihdettava sisä patruuna.
     
  4. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Se on ihan tyypillinen 60-lukulaiselle pikkulohkolle.
    Muistelisin (hatarasti), että about vuoteen 1967 se taisi olla käytössä.
     
  5. Cam69

    Cam69 2nd gear

    Miksi se häiritsee? Kuten Jakulepi kirjoitti, orggis suodatin '66 ja vanhemmissa moottoreissa.
    Käytännössä siis 265, 283, 327 ja 396 olivat alunperin näillä panos suodattimilla.
    Älä vaan hanki mitään vuotavaa muutossarjaa peltisuodattimelle...aika moniin on vaihdettu ja
    ongelmiakin on ollut. Omiakin kokemuksia...:(
     
  6. tapio.t

    tapio.t 3rd gear

    Aika pitkä se suodatin patruunan kannu on,saattaa peltisarjojen kanssa tulla ahdasta! Oli aikanaan yksi kone mistä pönikkää oli lyhennetty juurikin samasta syystä! Eipä noissa kummassakaan muuten mitään ihmeellistä. Niin ja kyllä ton muutos sarjankin saa pitämään!
     

Kerro tästä muillekin!