Dodge Ram Cummins Truck, osien swap sivut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 27.8.2009.

  1. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Ja mikä siitä italiano-koneesta tekee niin huonon että pitää mainita? Sekö että on italialainen? Volvo, mersu, audi, nissan, varmaan puolet eri automerkeistä käyttää Aisin-lootaa, sekin täytyy siis olla huono kun ei oo oman merkin tekemä..

    Eri vuosimalleja ei saa koskaan verrata keskenään eri merkkien välillä, saman merkin sisällä juu, pieleen ne on tahtonu mennä kaikilla viime vuosina, luotettavuudesta ei voi enää kellään puhua
     
    JAMANT tykkää tästä.
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Joo jossain muussa laitteessa varmaa toi akseli, ei voi tietää.
    Olisko jeepissä 46xx toosaa. Ehkä toi yks akselimalli on siihen tarkoitettu.(2 eri mittaista kiilauraa RH tyypin 4x4 laatikoissa).
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    On 46RX -lootaa, nyt en muista ulkoa missä, olikohan -98 ZJ 360:sen perässä....
     
  4. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Ei niissä tiemmä isompaakaan tarvinnut. Ovathan huomattavasti kevyempiä muutenkin kun vertaa dötsiin nii pienempi riittää. Jenkkifoorumeilla joskus tulee vastaan jeeppien 47-swappeja mutta ei taida kauhean suosittu olla, paino varmaanki rajottaa?
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Muistin oikein!! 46RE löytyy vain -98 yhden vuoden 360V8 ZJ/ZG-Grand Cherokeesta!

    Ääh, korjasin typoja.... Mikäs hemmetin 260V8 :odeek::odeek::odeek::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
     
    Muokattu: 22.10.2017
    Cumminski tykkää tästä.
  6. Markokou....

    Markokou.... 2nd gear

    Myyn Dodge ramiin sopiva lämmityslaitteenkennon,uusi. 50e Osa Hattulassa.
    [​IMG]
     
    Muokattu: 23.10.2017
  7. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kaikki osat löydetty! tai no ylivaihteen ja askin välinen tiiviste vielä mutta eiköhän se löydy. tavoite olisi saada viikon päästä ajoon...duunaan vielä perä rempan samalla..
     
    Karppaj ja tappokinnas tykkäävät tästä.
  8. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Laitappa perärempasta kuvia ja selostusta tonne ram keskusteluun jos viitsit. Olis hieno saada vähän tuntumaa kun en ole VIELÄ itse joutunut pelamaan. :)
     
  9. Ranee

    Ranee Gearhead

    Edelleen ostettas jakopään lukitustappi timing pin, sama pulikka ilmeisesti 89-98 ainakin käytössä.

    Yv ja ranee.ja.yj gmail.com tavoittaa parhaiten.
     
  10. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Onks se tommonen PIN TIMING HOUSING? Johon liittyy HOUSING TIMING PIN? Ja ton housingin ja sisemmän jakopäänkopan välissä on tiiviste ja sitten siellä on joku o-rengas ja lukkorengas ja koko housing on kiinni kopassa kahdella (? varaoskuvissa sanotaan että yksi, mutta onhan tuossa housingissa kaksi korvaketta) ruuvilla?? Eli tarviitko vain tuon ekan isolla kirjoitetun PIN:in??

    Ääh, ei sen väliä, ei sitä näköjään saakkaan enää uutena...
     
  11. Ranee

    Ranee Gearhead

    Joo se on justiin semmonen.
    Ja niitä saan uutena.
    Tuntuu vaan harrastajilla olevan haalittuina nuita moottoreita osia varten niin ajattelin kysyä ja mulle riittäs pelkkä tuo tappi.[​IMG]
     
  12. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No ei saa Moparilta, tukkurin hinnasto tuntee tuon holkin, jossa noi kaksi ruuvinreikää, mutta sittä tappia ei tunne, eli sieltä ei saa enää. Muusta mä en osaa sanoa, varmaan niitä saa, mutta mä en saa mun tukkurilta sitä osaa, sitä tarkoitin....
     
  13. Rannis

    Rannis 3rd gear

  14. moscowiz

    moscowiz Gearhead

    5.9 Cumminsiin olis nyt halavalla moottorin öljynsuodattimia 4kpl. 60€ koko nippu. WIX51607. Referenssinä rockauto noin 16€ plus tullit ja alvit, usparts 23,60. Hae varastoon täydennystä. Piikkiöstä, varsinaisesta-suomesta löytyy. o4o8223022
     
  15. cosworthman

    cosworthman Gearhead

    JD-huollosta saa 7kpl orkkiksia 60€
     
    smgt tykkää tästä.
  16. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Minä ku hain JD-huollosta kesällä 5 ni yhdessä oli jd merkit ja ol musta. Loput 4 oli donaldson merkkisiä. No yhtä kaikki jenkki joet pitänee kyseistä merkkiä yhtä laadukkaana kuin fleetquardia joten kelpaa minulle. Tilasin myös kesällä niitä polttoainesuodattimia 5 kpl donaldson merkkisiä englannista ja kotio tuotuna jäi olisko ollu 16-17 per kapale.

    Ai nii, nyt muistin että loppukesällä ainakin meitin lähi ikh myymälään tuli donaldson suodattimet myyntiin. Jos meinaan kellä hätä ja hoppu eikä o muutamasta eurosta kiinni elämä. Minullako ko tuloo 37km sinne ja jakeluautolla saa halvemmalla kotio tuotuna niin valitettavasti ulkomaan elävän tarjous usein voittaa.....
     
  17. Neula

    Neula 1st gear

    Muistakaa et näitä suodattimia on muissakin koneissa kun deeressä. Esim Suomen telakoneelta kannattaa kysyä ;)
     
  18. cosworthman

    cosworthman Gearhead

    Mä oon saanu molempia ja taitaa olla se JD-merkillinen kans donaldson mut maalattu vaan.
     
  19. 42olds

    42olds 2nd gear

    Duallyn 8x6.5 vanteet olisi hakusessa. 16" ja 1-3kpl
     
    Muokattu: 9.11.2017
  20. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Onko kellään 2gen ramiin 16 tuumasia vanteita kaupan?
     

Kerro tästä muillekin!