Ihmeellisiä myyjiä! (sivuten aihetta ihmeellisiä ostajia)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pete78, 15.7.2007.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Seniori moblassa KLB laitto omiaan ja muutakin myyntiin numerolla, josta jätetään viesti. Myyjä ottaa sitten yhteyttä. Tavallaan toi että pitäs "nähdä vaivaa" vois ehkä karsia urpoja pois. Ainakin itse tossa kohtaa jättäisin homman sikseen jos ei kynnet riitä.
     
  2. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    Riippuu varmaan vähä mitä kauppaa ja kelle mutta ainakin omalla kohalla hyvin on toiminu kaupankäynti viestittelyn kautta suuntaan tai toiseen, osoitetiedot, tilinro, tavaran speksit ynm. pysyy tallessa paremmin s-postissa kuin muistin varassa soittaessa.
    s-postiin voi myös pukata tai kysyä mapsi linkin kohteeseen varsinkin jos esm. alueella tiestöä uusittu...

    Viimesin oli kun 3 persaukista soittajaa jäi odottelemaan seuraavaa eläkettä(nämä ei ollu 20v jannuja eikä soitaneet prepaid numerosta eikä kuuluneet ihmeellinen ostaja lahkoon), 4jäs otti yhteyttä txt viestillä ja ilmoitti tulevansa tiistaina, tuli, totes tavaran olevan mitä pitikin, tinkas sen satasen tai pari ja käteltiin...
     
  3. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    On tässä itekki puolin ja toisin tehty kauppaa viestillä. Sekä s.posti että txt viesti hyvin toiminu. Se etu just viestissä/s.postissa jos joku kysyy jotain autosta ni voi tarkistaa ennen kun vastaa. Toisin ku puhelun aikana.

    Ei siinä myyjänä kuulosta kovin hyvälle jos ostaja kysyy toimiiko lukot? Ääni merkki ynm..... ku itse en yleensä ees ole kokeillu omassa autossa :D

    Ja jos ostamassa olen ni en jaksa kuulla koko auton tarinaa Mihin on minkäki värinen mutteri vaihdettu. Niitä yleensä myyjä jaksaa lässyttää ja kuitenki puolet on paska puhetta. Kehuu laittaneensa kaiken hyvin ja kuitenki puolet vähintään joutuu laittamaan :D
     
    Bukero tykkää tästä.
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Nonnii, neljäs vastasi hienosti puhelimeen, sovittiin näyttö ja kaikki parinsadan kilometrin päähän. Muuten kaikki kivasti, mutta myyjän kanssa jäi melkoinen näkemysero sanoista "kaikki toimii", "ehjä", sekä "ruosteeton". Yllätin itsenikin olemalla melkoisen mukava ja sympaattinen kaveri, enkä sanonutkaan pahasti!
     
    FuryIII '71 tykkää tästä.
  5. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Pahin mitä oon ite sanonu ajeltuani reilut 300 km yhteen suuntaan täyttä pommia kattomaan, oli: "Jospa ens kerralla tarkistat omasta autostas ees öljyt ennenku kauppaat hyvätekniikkaisena"

    Äijä ku kuitenki oli jonnin sortin mobilisti, monta 60-70 luvun euroa tallissa, niin ei voi uusavuttomuuttakaan syyttää...

    Degenerated, mimmosta moparia tasan tarkkaan oot ettimäs ku tuntuu notta kaikki ko. auton myyjät vaan lorottaa linssiin?
     
  6. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Joo, kaikki myynnissä olevat muskelikauden moparit on nykyään jobbareilla. Mä etin talviautoksi Grand Cherokeeta.
     
    rane58, cdv70 ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  7. meteor

    meteor Gearhead

    Eilen soitto nettivaraosan myytävistä vanteista, hinta ok. harvinaiset compomotiven 8x13. Välimatka tuntui näin paskakeleillä hieman pitkältä 370km sivu, myyjä oli valmis tulemaan vastaan n.140km ja tapaaminen abc:lla. Myyjältä hieno vastaantulo ja pisteet nuorelle kaverille.
     
    cdv70, isalmela ja wilburi tykkäävät tästä.
  8. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    Hei jobbarit .
    Minä etsin 4- veto Hiacea . Mielellään katsastettu .
    Kimmo K ( 050- 3561331)
     
    Muokattu: 10.12.2017
  9. Bukero

    Bukero Gearhead

    eikös ne viety jo kaikki afrikkaan...
     
    mikkis83, rane58 ja Kalu tykkäävät tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ajaa niillä jotkut masokistit vielä Suomessakin. :D
     
    isalmela ja Bukero tykkäävät tästä.
  11. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Hyvä peli ainakin ne vanhemmat rattivaihteiset.
     
  12. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Jossain välissä nelivetoset ei kelvannu sinne.
     
  13. timant

    timant 2nd gear

    Sori offtopic, käy hakemassa pois https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=153597

    (Ei oo kyl viaton ja mahottoman paskanenkin vielä)
     
  14. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mielenkiintosta notta muskelikauden mopseja myyvät jobbarit yhdistetään myös hiasseihin... :p
     
  15. signet

    signet Gearhead

    Onhan niissä sama pulttijako ja vääntösauvajousitus...
     
    Bukero, Mokaman ja isalmela tykkäävät tästä.
  16. qaw

    qaw 2nd gear

  17. darpen

    darpen Gearhead

    Vitut.
    Vuosia sitten jannu soitteli autosta ja kyseli jos sunnuntaina vois tulla kattomaan kun maanantaina pitäis päästä töihin.
    Eihän siinä mitään, tule vaan.
    No sieltähän tultiin kaverin kanssa kattomaan ja sit selvis ettei niillä mihkään töihin ollu kiire. Parikymppisiä eläkeläisiä suorissa housuissa...
    En sitten myynyt autoa sillä kertaa.
     
    kimmok2014 tykkää tästä.
  18. timuli

    timuli Gearhead

    Juu onhan ne,ei ainakaan saa ylinopeudesta sakkoja koskaan...
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ja hitsaustaidot karttuu. Pari vuotta kun ajaa voi käydä suorittamassa luokkahitsarin paperit.
     
    Karpov tykkää tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    En noista nelivedoista tiedä, mutta mulla oli aikoinaan 3 vuotta rattivaihteinen Hiace työautona, ja joka päivä mentiin se 140, mitä se kulki. Sai silläkin kortin hyllylle. :rolleyes: Kerran tai kaksi ainakin. Pieni prosentti kuitenkin kilometreihin verrattuna. N. 300.000Km. sillä ajoin.
    Suurin osa kaasu pohjassa. Ei hajonnut. Sen takia mulla iso luottamus noihin vanhempiin.
    Kahdesta uudemmasta Hiacesta saanut koneen paskaksi.

    Niin, ja tuostakin lopulta kori mätäni käsiin. Kone olis kestänyt.
     

Kerro tästä muillekin!