Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ajoaikaa tammikuulle + kuukaus??:confused:
    Jos tosissaan on ja joutuu ite ajelee sen + kuukauden, voi tulla yllätys, hyvällä tuurilla!
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    passerby tykkää tästä.
  3. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

  4. Make500

    Make500 Gearhead

    Kuva ei täsmää ko. autoon. Kuva kaiken lisäksi eri vuosimallista.
    Ei kuvan auto lukee ilmossa, mutta kuulemma "samanlainen":D
    Tekniikkaspeksitkään ei pidä paikkaansa, eikä juuri mikään koko myynti-ilmossa.
    Ostin siihen uudet Edelin RPM kannet. Siinä oli joskus AFR:n kannet vuosia sitten.
    mm. kuvassa oleva ilmanputsari on mulla kotona, eikä konehuone ole ollut tuollainen
    edes minulla ollessani. Tiedä sitten mistä on kuvat löytänyt....
    Tiedän, koska auto on minulla ollut.
    https://www.nettiauto.com/chevrolet/nova/9286076
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    On joo, ihan samanlainen paitsi vähemmän hieno :rotfl: Mun mielestö tossa myynti-ilmossa oli sen myytävän auton kuva aiemmin...? Eikö tää samainen laite ole ollut myynnissä aika monta kertaa tässä vuoden-parin sisään...?
     
  6. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Joo, myytävä auto on 1974, kuvassa oleva auto on 1968-1972 jossa 1970-1972 etulokasuoja ja 1969 puskuri (tai 1968-1969 puskuri jossa 1969 vilkkuparkki).

    edit: Joo on tuo kuvan auton korikin 1970-1972 takamarkkerista päätellen, etupuskuri vanhempi.
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. Rotten

    Rotten Gearhead

    Ei uskalla antaa automaatille isompaa massaa jarrutta! Nostat kaasun, ja 2000 möykky työntää siun autoa, laatikko paskana!
     
  8. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Jarruttoman maksimi on se 750kg edelleen Rotten. Toi on joku kantavuuteen tai muuhun liittyvä juttu kun suburbaneissa on sama homma, painot henkilöautona ovat suorastaan naurettavat minimalismit ja kevytkuorkkina sitten ihan tabissa.
     
  9. Rotten

    Rotten Gearhead

    Miul on 750 otteessa,yorkkeri vojaggeri 450, vaimon vani, 450, tuskinpa hallitus on keksinyt noita??
    En kyl tiiä mistä johtuu tuo, 300kg ero??

    Jarrulliseen ymmärrän, vetoauton painot, versus vedettävän massan!
    Mut kertokaa ihmeessä, jos oon ihan hakoteillä!
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    400-450kg??? Mun Nissan Micralla saa vetää melkein yhtä paljon :D
    http://www.ajovalo.net/Vaunupainot2.htm
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Automaattimaastureissa ja sprintterrissä vetoja riittää joten tuskin :)
     
  12. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    -07 awd chrysler 300c. 450kg jarrutonta.
    -13 Fiat freemont sama 450kg jarrutonta
     
    Rotten tykkää tästä.
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mopareita yllätys.


    Jeepit ym antaa kuitenkin ihan hyvin automaatillakin ynnä explorer.
     
    rane58 tykkää tästä.
  14. jariha

    jariha Double Gearhead

    tuskinpa jossain geeämmän ooppelintekeleessä on kovempia painoja samoissa kokoluokissa? muistelisin ainakin näin nähneeni? en oo kyllä kaprisesta kahtonu ku ei siinä oo koukkua? audissa on 0kg/jarruton ja 0kg/jarrullinen otteessa
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Lähinnä yritin murtaa myytin automaatin pienistä vetopainoista työtöefektin takia.
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    lähin kinkkupäissään liian kauas asioista?
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joulun ja jeesuksen nimeen saat anteeksi.
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. jariha

    jariha Double Gearhead

  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    miks se laatikko siihen hajoo?
     
    Pertti K tykkää tästä.
  20. jariha

    jariha Double Gearhead

    kun mää olin pikkupoika niin aikuiset puhu et automaattilaatikot ei kestä kylmää ja kuormanvetoa?:D kai ne siks sit hajoo??
     

Kerro tästä muillekin!